Šią savaitę „Siemens“ AG ir „Deutsche Bahn“ AG pasirašė susitarimą dėl naujų 300 tarpmiestinių traukinių ICx įsigijimo. „Siemens“ konstruojami naujos kartos traukiniai ICx, sunaudojantys 30 proc. mažiau energijos, pradės kursuoti 2016 metais.
Pagal susitarimą, kuris galioja iki 2030 metų, „Deutsche Bahn“ AG iš karto užsisakys 130 traukinių, taip pat planuojamas papildomas 90 traukinių užsakymas. Bendra 220 traukinių užsakymo suma siekia šešis milijardus eurų – tai didžiausias užsakymas „Siemens“ istorijoje. Likusius 80 traukinių „Deutsche Bahn“ AG gali užsisakyti bet kuriuo metu.
„Traukiniai ICx bus gaminami Vokietijoje. Tai bus moderniausi traukiniai rinkoje, kurie ne tik pasižymi efektyviu energijos naudojimu, bet dėl savo vidaus konstrukcijų ir interjero sprendimų gerai pritaikyti patogiai kelionei. ICx nustatė naujus transporto standartus keliaujant ilgus atstumus tarp miestų“, – teigė „Siemens“ AG prezidentas ir vykdomasis direktorius Peter Löscher.
Planuojama gaminti du ICx traukinių variantus. Pirmasis susidės iš septinių dalių ir bus varomas trimis lokomotyvais, pasieks maksimalų 230 kilometrų per valandą greitį ir turės 499 vietų keleiviams. Šis sąstatas pilnai išnaudos dabartinį tarpmiestinį (IC) tinklą, kurio keliuose vietose galima išvystyti didesnį nei 200 km/val. greitį, todėl ICx traukinių galimybių visiškai pakaks. Antrasis variantas yra dešimties dalių sąstatas su penkiais lokomotyvais ir 724 vietomis keleiviams. Jis galės išvystyti 249 kilometrų per valandą greitį.
Dėl atnaujintos aerodinamikos formos ICx traukinys važiuodamas susiduria su mažesniu pasipriešinimu. Lengvesnė traukinio konstrukcija 200 metrų ilgio traukinį palengvino 20 tonų, lyginant su dabar kursuojančiais ICE traukiniais. Tuo tarpu ICx energijos sunaudojimas vienam keleiviui sumažėjo 30 procentų lyginant su rinkoje esančiais traukiniais.
Kiekvienas iš ICx traukinių variantų turi pilnai įrengtą restoraną su 17 arba 23 vietomis, bistro ir stovimoms vietoms skirtą sritį. Taip pat ICx traukiniai turės šeimoms skirtas kupė ir aštuonias rezervuojamas vietas dviračiams. Pirmosios klasės vietos ICx traukiniuose įrengtos su elektros energijos šaltiniu ir skaitymo lempomis. Antrosios klasės vagonuose kiekviena dviguba vieta turi po vieną elektros energijos šaltinį. Kiekvienas vagonas turi šešis ekranus ir po vieną monitorių skirtą kelionės informacijai.