Daugelis norėtų rinktis elektromobilius, jeigu jie būtu bent šiek tiek praktiškesni. Didžiausia kliūtis tam yra tai, kad elektromobiliai neturi tarptautinio standarto baterijų sistemoms. Nedidelis nuvažiuojamas kelias per vieną degalų pasipildymą ir ilgas pakrovimo laikas, reiškia kad reikalingos iniciatyvos tam, kad šie trūkumai būtų pašalinti ir elektromobiliai taptų paklausūs.
Pakankamai paprasta yra nuvažiuoti į degalinę ir prisipildyti degalų baką, nepriklausomai nuo jo apimties ar vartojamų degalų kiekio. Jeigu būtų sukurtos elektrinės degalinės, kur jūs paprasčiausiai pakeistumėte išsikrovusias baterijas naujomis pakrautomis, į elektromobilius būtų pradėta žiūrėti kitaip. Įsivaizduokite ateities degalinę: jums baiginėjasi baterijos, naudodami automobilio navigaciją surandate artimiausią degalinę, kur jūsų automobilio baterijos pakeičiamos pilnai pakrautomis ir jūs užmokate už skirtumą tarp jūsų likučio ir pilnos baterijos. Viskas būtų labai parasta, jei sistema būtų standartizuota. Sistema taip pat galėtų būti labai pigi, degalinė tik pakrauna baterijas ir uždeda tam tikrą savo antkainį.
Standartizuotos elektromobilių baterijų sistemos turi daug privalumų: inžinieriai žino, kur jas talpinti, tarpusavio jungtys yra apibrėžtos, kainos mažėja didėjant talpai, o technologinis progresas nepriklauso nuo tam tikro elektromobilio gamintojo. Taip pat automatinės šalinimo, pakrovimo ir keitimo sistemos didina aptarnavimo greitį. Jūs neturėtumėte būtinai pirkti tokios baterijos, kuri sudaro didelę dabartinių elektromobilių kainos dalį. Taigi, jeigu vyriausybės rimtai domisi CO2 mažinimu, jos turėtų rimtai apsvarstyti standartizavimą.