Inovatyvi idėja suteikia viltį efektyviau naudoti energiją dirbant su dideliais kranais. Milžiniški kranai, pritaikyti kelti konteinerius į krovininius laivus, dažniausiai naudoja elektros energiją iš tiekimo tinklų arba dyzelinių generatorių, pagyvinančių darbą.
Konteinerių krovimo aikštelėje beveik visa energija yra sunaudojama keliant konteinerį į viršų, kadangi leidžiant žemyn veikia gravitacijos jėgos ir nereikia naudoti energijos išteklių, pakanka tik žmogaus, spaudančio mygtukus, priežiūros.
Deja, didelė dalis energijos, naudota keliant konteinerį, pavirsta šiluma stabdžių kaladėlėms, kol krovinys kontroliuojamas nuleidžiant.
Nauja idėja apie žymų energijos naudojimo sumažinimą yra tokia: gravitacija ir nuleidžiamo konteinerio svoris galėtų būti panaudotas generuoti energijai, kuri būtų skirta sukti elektriniam generatoriui, baterijoms įkrauti ar netgi pertiekti energiją į elektros tinklus.
Kitaip tariant, buvo diskutuojama apie stabdymo sistemą, kuri generuoja energiją. Tą sistemą sudarytų dideli ličio jonų baterijų paketai, įdiegti kranų konstrukcijose. Baterijose būtų kaupiama elektros energija, kuri sugeneruojama leidžiant konteinerį žemyn. Ši elektra tada gali būti tiekiama motorui, dėl kurio juda krano konstrukcija.
Šis visas procesas vyktų neįjungus krano variklio. Su šia sistema milžiniški kranai galėtų būti nepaprastai energiškai efektyvūs. Pagal skaičiavimus, anglies emisijos būtų sumažintos iki 60 %.
Vienintelis trūkumas – pradinė kaina, kuri gali būti per aukšta daugeliui uostų įpirkti, bet turint mintyje, kad išlaidos už energiją gali būti drastiškai sumažintos per trumpą laiką, daroma prielaida, jog atsiras pirkėjų.