Su pirmuoju Lietuvoje perdirbtu ir užregistruotu automobiliu, už 9 litus jo savininkas Mindaugas Milušauskas gali nuvažiuoti 100 kilometrų, rašo laikraštis „Ekonomika.lt“.
Akumuliatorius įkraunamas 8 valandoms, o pakrauti jį galima per 4 valandas. Tačiau, kaip pažymi laikraštis, M. Milušauskas turi naujų ambicijų: „Gal dar iki 2020 metų pabaigos man pavyks baigti elektrinę sistemą, kurią kiekvienas galėtų nusipirkti. Įmontavus tokią sistemą, automobilis paprastai ir greitai taptų elektromobiliu. Kiek teko domėtis, pasaulyje dar nėra taip lengvai ir greitai montuojamos automobiliams skirtos elektrinės įrangos“, – laikraščiui sakė elektromobilių fanas.
Šiuo metu jis padeda Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentams, klubo „Alternatyvus transportas“ įkūrėjams. Planuojama, kad jau 2011 metų pavasarį Leituvos keliais riedės dar vienas elektromobilis.
„M. Milušauskas mums paskolino savo sistemą, tačiau mes viską kuriame ir darome patys, – „Ekonomika.lt“ pasakojo studentas ir „Alternatyvaus transporto“ klubo įkūrėjas Karolis Beniulis. – Siekiame sukurti dar geresnę elektromobilio sistemą. Džiaugiamės, kad jau dabar sulaukiame pagalbos ir susidomėjimo. Pradėjome nuo 200 litų, juos gavome iš VGTU studentų skatinimo fondo.“
Planuojama, kad elektromobilio prototipas „Lotus 7“ kainuos apie 16 tūkst. litų.
Savo ruožtu Lietuvos elektromobilių asociacijos pirmininkas Vaidotas Lašas pažymi, kad Lietuvoje kurti elektromobilių rinką sąlygos labai geros. „Lietuva gali būti tarp lyderių, – įsitikinęs V. Lašas. – Gyvename puikioje šalyje, kurios klimatas, paviršius yra puikūs. Galime išbandyti elektromobilius įvairiais metų laikais. Žmonės čia nėra nusiteikę priešiškai, gal labiau abejoja tokio verslo sėkme.“