Tik du procentai britų vartotojų planuoja per artimiausius metus įsigyti 3D televizorių. Tai paaiškėjo kompanijos „Deloitte“ užsakyto tyrimo metu.
Iš apklausoje dalyvavusių 4199 žmonių tik 89 pasiruošę išleisti pinigus naujos kartos televizoriams. Dauguma jų – 25–34 metų žmonės. Tuo pat metu tik 5 % šios grupės asmenų planuoja 3D televizorių nusipirkti metų bėgyje. Apskritai, tik 1 % vyresnių nei 45 metų respondentų domina trimatė televizija.
Kol kas britai mieliau skiria pinigus plokščiaekraniams ir didelės raiškos televizoriams.
Ekspertai stebisi apklausos rezultatais, įvertindami, kad 3D televizorius pradėjo gaminti visi stambūs buitinės elektronikos gamintojai, tarp kurių yra „Sony“, „Samsung“, „LG“ ir „Panasonic“. Be to, nuo spalio 1 d. britų palydovinės televizijos tiekėjas „Sky“ pradeda transliuoti kanalą, kuriame bus rodomos 3D laidos.