Per ateinančius penkerius metus bus žengtas didžiulis žingsnis pirmyn, vystant baterijų technologijas, mat dešimtys gamintojų siekia patenkinti numatomus elektrinių automobilių, kuriuos pristatys faktiškai visi pagrindiniai pasaulio įprastinių automobilių gamintojai, poreikius.
Nepaisant federalinės valdžios paramos, Jungtinių Valstijų baterijų gamintojų siekius užimti didžiąją dalį rinkos neįmanomais daro Azijos gamintojai.Pastarieji tradiciškai dominavo pasaulinėje ličio-jonų baterijų rinkoje įvairiose elektronikos kategorijose. Pasak neseniai rinkos tyrimų bendrovės „Pike Research“ atliktos analizės, Azijos gamintojai ir per ateinančius kelerius metus, sparčiai vystantis elektromobilių rinkai, bus ličio-jonų baterijų gamybos ir vartojimo lyderiai.
„Prezidento Baracko Obamos administracija deda didžiules pastangas, kad apsaugotų JAV automobilių pramonę nuo žlugimo ir paskatintų JAV baterijų pramonės vystymąsi, – teigia vyresnysis Jungtinių Valstijų analitikas Johnas Gartneris. – Tačiau politiniai pokyčiai ir rinkos realybė gali panaikinti šį saugumo tinklą“.
Anot minėtos analizės, iki 2015 m. ličio-jonų transporto baterijų pramonė padidės daugiau nei aštuonis kartus. Manoma, kad 2015 m. pasaulyje ličio-jonų baterijų pardavimai sieks apie 8 mlrd. JAV dolerių (22 mlrd. litų), kai tuo tarpu 2010 m. – 878 mln. JAV dolerių (2476 mln. litų).
Taip pat teigiama, kad bendri elektrifikuotų transporto priemonių pardavimai Azijos Ramiojo vandenyno regione 2015 m. sieks 1,1 mlrd. (3,1 mlrd. litų) – daugiau nei Jungtinėse Valstijose ir Vakarų Europoje kartu sudėjus. Tuo tarpu Azijos ličio-jonų baterijų rinka pranoks 4 mlrd. JAV dolerių (11 mlrd. litų) ir sudarys daugiau nei 53 proc. visų pasaulinių pardavimų.
Nors prognozuojama, kad 2015 m. elektra varomos transporto priemonės sudarys mažiau nei 2,5 proc. visų pasaulio automobilių, „Pike Research“ tiki, kad saugios, patikimos ir pigesnės ličio-jonų baterijos sukūrimas iš lėto pakeistų automobilių pramonę.