Automobiliai užges ne dėl gedimų, o dėl inovacijų, kurias ateityje ketinama diegti į automobilius. Prancūzai neprivers ilgai laukti šios modifikuotos antrosios kartos „Stop-Start“ sistemos ir žada, kad naujovė atsiras šių metų pabaigoje. Sistema bus komplektuojama su „Peugeot“ ir „Citroën“ markių automobilių „HDi“ dyzeliniais varikliais
Naujovę sukūrusi kompanija „Valeo“ teigia, jog sistema padės taupyti degalus ir tausoti aplinką. Siekiant optimizuoti kuro sąnaudas ir užtikrinti tolygų „Stop-Start“ režimu veikiančio variklio variklio darbą, numatomas automatinis ir dyzelinių, ir benzininių variklių gesinimas stovint spūstyse arba judant mažesniu nei 8 km/val greičiu (automatinės pavarų dėžės atveju) ir mažesniu kaip 20 km/val (mechaninės pavarų dėžės atveju), t.y. dar prieš tai, kol automobilis visiškai sustoja.
Atnaujinto dizaino „Citroën C4“ vairuotojai bus vieni pirmųjų,
kuriems teks išbandyti „e-HDi stop-start“ sistemą.
Kūrėjai teigia, kad variklis vėl įsijungs itin greitai – per 0,4 sekundės. Vairuotojas net nepastebės, kaip sistema veikia. Jos darbo metu praktiškai nesukuriamos papildomos vibracijos ar triukšmas, net jei vairuotojas staiga pakeistų savo apsisprendimą sustoti ir vėl pradėtų didinti greitį. Variklio išjungimo ciklai bus ilgesni ir dažnesni, lyginant su analogiškomis dabartinėmis sistemomis, todėl kuro ekonomija bus dar didesnė.
Ši naujos kartos mikrohibridinė sistema sutrumpintai vadinama „i-StARS“. Nuo ankstesnės kartos ji skiriasi tuo, kad valdymo elektronika yra integruojama į elektros variklį. Mikrohibridinė sistema (t.y. sistema, kurioje naudojami energiją regeneruojantys stabdžiai) automatiškai išjungia automobilio variklį stovint sankryžoje arba transporto kamštyje ir vėl jį įjungia, kai tik prireikia mechaninės galios. CO2 emisijos taip sumažinamos vidutiniškai 5g vienam kilometrui ir 15% miesto eismo sąlygomis.
Tokios inovacijos pradžiugins bet kurį vairuotoją, jautriai reaguojantį į augančias degalų kainas. Sistema turėtų būti patraukli dar ir tuo, kad šiuo metu rinkoje jau atsiranda intensyvioms apkrovoms atsparių švino rūgštinių akumuliatorių modelių – tokios apkrovos neišvengiamos, nes varikliui užvesti reikalinga energija imama iš akumuliatoriaus. Iki 2013 metų gamintojai naujove žada aprūpinti net milijoną automobilių, ir neapsiribos vien tik „Citroën“ arba „Peugeot“ markėmis. Kompanija jau yra priėmusi užsakymus iš daugiau kaip 10 automobilių gamintojų šiai sistemai diegti daugiau kaip 50 automobilių modelių.