„Texas Instruments“ Skaitmeninių signalų procesorių tyrimų ir plėtros centre dirbantis daktaras Branislavas Kisačaninas nusprendė suderinti du jam mielus dalykus – kompiuterinį žaidimą „Tetris“ ir robotizuotą vaizdo analizavimo sistemą.
Taip atsirado „Tetris –Bot“ – palyginti nesudėtingas „Tetrį“ žaidžiantis robotas. Kompiuterio ekraną stebinti vaizdo kamera sujungta su jo turinį analizuojančiu ir sprendimus priimančiu EVM (digital evaluation module) moduliu, t.y., roboto smegenimis, kurios valdymo signalus siunčia į kompiuterio klaviatūros krypties klavišus spaudinėjančius mechaninius „pirštus“.
Nors „Tetris-Bot“, pasak jo kūrėjo, negali prilygti šio žaidimo meistrams, vis dėlto jis žaidžia pakankamai sparčiai ir gerai, kad įveiktų daugelį žaidėjų.