Pietų Korėjos atrakcionų parke paleistas nedidelis elektrinis traukinukas, pavadintas „Online Electric Vehicle“ (OLEV), traukiantis tris vagonus, tikriausiai nieko nenustebintų, tačiau jis naujoviškas tuo, kad nėra „pririštas“ elektros laidais, o energiją gauna nuotoliniu būdu, iš žemėje esančių metalo strypų, kuriais teka elektra, kuriamo magnetinio lauko.
Pagrindinis tokio energijos tiekimo būdo privalumas – transporto priemonei reikia gerokai mažesnės talpos akumuliatoriaus, nes jo nereikia iš anksto pakrauti ilgesniam keliui nuvažiuoti, o metalo strypai gali būti tik dalyje trasos – atrakcionų parke traukinukas viso nuvažiuoja 2,2 km, o maitinimo elementai yra įkasti keturiose trasos vietose, jų bendras ilgis – 400 m.
Kuomet traukinukas važiuoja virš maitinimo elementų, elektros energija tiekiama tiesiai į variklį ir kraunami akumuliatoriai, o vietose, kur maitinimo elementų nėra, variklis energiją gauna iš akumuliatorių.
Ši technologija buvo sukurta Kalifornijos universiteto, o Korėjos mokslo ir technologijų institutas (Korea Advanced Institute of Science and Technology, KAIST) ją gerokai patobulino, visų pirma pagerinęs efektyvumą ir padidinęs atstumą, kuriuo energija gali būti perduodama - jis gali siekti 25 cm, o bendras naudingumo koeficientas – 70 procentų.
Jei šis traukinukas pateisins lūkesčius, planuojama, kad panaši sistema bus įdiegta ir miesto transporto sistemoje, nes saugiai pakrauti transporto priemones bus galima stotelėse, o maršrutai nebebūtų apriboti, kaip dabartinių troleibusų, elektros tiekimo linijomis.