Pasaulį ir jo politinį žemėlapį iš esmės galintis pakeisti elektromobilis gimsta sunkiai ir skausmingai. Esminio lūžio vis dar nėra. Pagrindinė priežastis - nepakankamai galingos baterijos, kurias reikia gan dažnai įkrauti.
Beje, tai viena svarbiausių problemų, puikiai pažįstamų ne tik elektromobilių entuziastams, bet ir sumaniųjų telefonų ar kompiuterių savininkams. Kol kas beveik visur naudojamos Ličio jonų baterijos nepakankamai efektyvios.
Todėl vienai mokslininkų grupei kilo mintis patį automobilį paversti baterija. Dabar kuriama nauja medžiaga, kuri pati galės kaupti elektros energiją, kaip tradicinė baterija. Tikimasi, kad ši medžiaga ir pakeis įprastinį automobilių gamybai naudojamą metalą. Be to, toks elektromobilis būtų 15% lengvesnis. Šio projekto, kurio biudžetas siekia 4,5 mln. dolerių, vykdytojai yra Londono imperatoriškojo koledžo mokslininkai.
Taigi, ši patvari, tačau lengva medžiaga įkraunama kaip baterija. Kol kas jie neišduoda, kokia tai medžiaga - komercinė paslaptis. Mokslininkus galima suprasti, nes ekonominis efektas būtų milžiniškas. Iš šios medžiagos būtų gaminami ir lėktuvų, ir kompiuterių korpusai.