Dėl kilimėlių ir greičio pedalo defektų jau atšaukusi 7 milijonus mašinų, bendrovė atšaukia dar pusę milijono automobilių dėl esą nepatikimų stabdžių.
Tarp iš rinkos susigrąžinamų modelių yra ir „Toyota“ pasididžiavimas hibridinis „Prius“ – populiariausia mašina Japonijoje. Tiek namuose, tiek Jungtinėse Valstijose pasigirsta kritikos dėl esą pavėluotų veiksmų.
„Toyota“ istorija siekia kone 90 metų, o bendrovės kapitalas vertinamas beveik 150 milijardų dolerių. Tačiau didžiausiai pasaulyje automobilių gamintojai smūgį sudavė naujausias sprendimas atšaukti beveik pusę milijono automobilių visame pasaulyje dėl galimų stabdžių defektų – esą būta atvejų, kai važiuojant nelygiu keliu stabdžiai užsikirsdavo prieš suveikdami.
„Leiskite jus užtikrinti, kad mes padvigubinsime įsipareigojimus kokybei, nes tai yra mūsų kompanijos pagrindas. Aš pats vadovausiu, kad būtų laikomasi šio principo. Visi „Toyota“ darbuotojai spręs kilusias problemas drauge su mūsų tiekėjais, kartu mes padarysime viską, ką tik galime, kad atgautume savo klientų pasitikėjimą“, – tvirtina Akio Toyoda, „Toyota“ prezidentas.
„Toyota“ vadovams teks liudyti Jungtinių Valstijų komitetui, tiriančiam keliasdešimt skundų dėl saugumo problemų „Toyota“ automobiliuose ir galbūt su tuo susijusių 19 žmonių žūčių. Skundų buvo gauta ir Japonijoje.
Ekspertų teigimu, tikrieji korporacijos nuostoliai – ne atšaukti automobiliai ar išlaidos remonto darbams, kurie pažadėti visiems tam tikrų „Toyota“ modelių savininkams, bet smūgis iki šiol nepajudinamam japoniškos kokybės įvaizdžiui.
Kiek anksčiau bendrovei teko atšaukti per 7 milijonus automobilių dėl kilimėlių ir greičio pedalo defektų – esą kilimėliai kliūdavo už pedalų, o akseleratorius užstrigdavo nuspausdus. Dėl to ir Lietuvoje atšaukta beveik 3 tūkst. automobilių, klientams siūlomi nemokami remonto darbai.