Britų komanda tikisi būti pirma, savo automobiliu „Bloodhound“ (angl. - pėdsekys šuo), kurį tiksliau, matyt, reikėtų vadinti bolidu, pasiekusia 1000 mylių per valandą (1610 km/h) greitį.
Jų kuriama mašina sveria 6 tonas, ją varo 400 kilogramų svorio raketinis greitintuvas, naikintuvo „Eurofighter“ reaktyvinis variklis bei dvylikos cilindrų vidaus degimo variklis. Bendra variklių galia – 135000 arklio jėgų, o tai tiek pat, kiek turi 180 Formulės vienas bolidų.
Kol kas būsimas „Bloodhound“ pilotas Andy Green 2007 metais yra pasiekęs dabartinį pasaulio antžeminės transporto priemonės greičio rekordą – 1228 km/h; tai jau kiek daugiau nei garso greitis.
Naująjį rekordą planuojama pasiekti, važiuojant išdžiūvusio ežero dugnu Pietų Afrikoje.
Įdomu tai, kad be Britų Gynybos ministerijos, paskolinusios reaktyvinį variklį, korporacijos „Lockheed Martin“, padėjusios sukurti specialius titanu sustiprintus aliuminio ratus, „Bloodhound“ komandai padėjo ir mikroprocesorių gamintoja „Intel“, leidusi superkompiuteriu modeliuoti bolidą bei išnagrinėti jo dinamines charakteristikas.
O pati „Bloodhound“ komanda pasiūlė moksleiviams ir studentams, besidomintiems technologijomis ir kompiuteriniu modeliavimu, prisijungti prie edukacinės programos, pavadintos „BLOODHOUND@University“.