Lietuvoje, kaip ir visoje Europoje, kompanija „Sony“ pradeda naujojo nešiojamojo žaidimų ir pramogų įrenginio „PlayStation Portable“ prekybą. Tiek Japonijoje, tiek Amerikoje šis „Sony“ produktas sulaukė ypač didelio susidomėjimo, todėl neabejojama, jog „PlayStation Portable“ taps populiariu ir Europoje.
Naujuoju kompanijos „Sony“ žaidimų ir pramogų įrenginiu „PlayStation Portable“ galima žaisti įvairius kompiuterinius žaidimus, spalvotame ekrane žiūrėti filmus, skaitmenines nuotraukas, taip pat klausytis muzikos. Šiame prietaise įdiegtas bevielis ryšys, o tai suteikia galimybę prisijungti prie interneto ir žaisti kompiuterinius žaidimus realiajame režime. Be to, bevielio ryšio pagalba tarpusavyje gali susijungti ir žaisti iki 16 žaidėjų, taip pat galima įrašyti žaidimus ar kitą informaciją konsolės atmintyje.
„Sony” „PlayStation Portable“ Japonijoje buvo pristatytas 2004 m. gruodžio 12 d., Šiaurės Amerikoje - 2005 m. kovo 24 d. Gamintojui paskelbus, kad Europos parduotuves šis naujasis įrenginys pagaliau pasieks rugsėjo 1 d., senojo kontinento prekybininkai neabejoja, jog skaitmeninių pramogų aistruoliai prie prekybos centrų susirinks prekybos dienos išvakarėse.
„Tiek Japonijoje, tiek Amerikoje kompiuterinių žaidimų fanai bei IT naujienų mėgėjai valandų valandas stovėjo eilėse, norėdami įsigyti „Sony“ „PlayStation Portable“. Didelė tikimybė, jog Europoje jau pirmąją prekybos dieną visiems norintiems „PlayStation Portable“ neužteks. Manome, kad Lietuvoje susidomėjimas šia naujiena bus ne ką mažesnis“, - teigė „GNT Lietuva“ marketingo vadybininkas Aleksandras Golod.
Per pirmąsias dvi prekybos dienas Šiaurės Amerikoje buvo parduota 500000 „Sony“ „PlayStation Portable“ prietaisų. Pradėjus prekybą Japonijoje, visa pirmoji „Sony“ „PlayStation Portable“ partija, kurią sudarė apie 200000 vienetų konsolių, buvo parduota per pirmąją dieną.
„Sony“ iki šių metų liepos 28 d. didmenininkams visame pasaulyje buvo pristačiusi 2,09 milijonus naujųjų „PlayStation Portable“ konsolių, tačiau paklausa kol kas vis dar viršija pasiūlą.