Šiuo metu San Franciske vyksta kasmetinis mikroprocesorių gigantės organizuojamas renginys „Intel Developer Forum“. Kaip ir praėjusiais, taip ir šiais metais „Intel“ pateikė nemažai informacijos apie naujausias technologijas ir ruošiamus produktus.
Šiemet, be abejo, neapsieita be „Larrabee“ grafikos posistemio - pagalbinio procesoriaus, kuris čia buvo pirmą kartą pademonstruotas generuojantis 3D grafiką. „Intel“ specialistas Bilas Markas (Bill Mark) pademonstravo „Enemy Territory: Quake Wars“ sceną, generuojamą taikant spindulių trasavimo (Ray Tracing) algoritmą. B. Markas pabrėžė, jog aprašyti vandens efektams aprašyti prireikė tik 10 „C++“ kodo eilučių. Visgi nei jie, nei bendras scenos vaizdas neišsiskyrė nei realistiškumu, nei sklandžia veikimo sparta, rašo „Bit-Tech“. Tuo įsitikinti galite ir patys, žvilgtelėję į žemiau esantį vaizdo įrašą.
Be naujos architektūros „Sandy Bridge“ procesorių, kurie, pasirodo, jau sėkmingai veikia su „Windows“ ir netgi intensyviomis grafikos bei taikomosiomis programomis, demonstracijos, šiuometiniame „Intel“ forume buvo pristatyti ir pirmieji 22 nm technologinio proceso lustai. Be abejo, tai nėra pirmieji „Sandy Bridge“ procesorių pasekėjai, o tik SRAM atmintis. Visgi tai byloja, jog Intel neatsilieka nuo grafiko, ir pirmieji procesoriai, naudojantys šią technologiją, pasirodys 2011 metais.
Toje pačioje parodoje buvo galima sutikti ir vyrukus iš „Lucid“, kurie pristatinėjo savo „Hydra 200“ lustą, leidžiantį kartu naudoti tiek „Nvidia“, tiek ir ATI grafikos plokštes. Šįkart „PCPerspective“ turėjo galimybę pamatyti veikiančią sistemą su keliomis skirtingomis vaizdo plokščių konfigūracijomis. Apie spartos rezultatus neužsimenama, tačiau panašu, jog po mažiau nei mėnesio parduotuvėje jau pasirodys pirmoji „Hydra lustą“ turinti pagrindinė plokštė, MSI „Big Bang“. Ši plokštė turės techniškai pažangiausią „Hydra“ lusto versiją, kuri leidžia naudoti iki 4 vaizdo plokščių.