„Deep Green“ yra Kanados Queen's universiteto elektros ir kompiuterių inžinerijos padalinio sukonstruota robotizuota pulo žaidimo sistema. Ją autoriai tobulina jau treji metai, o galutinis jų tikslas - sukurti sistemą, galinčią konkuruoti su gerai pulą žaisti mokančiu žmogumi.
„Deep Green“ kūrėjai demonstruoja „saugų“ žiūrėjimo kampą
Autorių teigimu, projektuojant robotą jiems prireikė žinių iš kompiuterinio vaizdų apdorojimo, robotų kalibravimo, fizikos ir kompiuterinių žaidimų sričių. Dabartinė sistemos versija susideda iš pramoninės bėginės roboto pozicionavimo sistemos, specializuoto robotinio, galinčio laikyti pulo lazdą reikiamu kampu ir ja atlikti reikiamus smūgius, videokamerų, valdymo ir analizės programos ir realaus pulo stalo. Jų kūrinys dabar sugeba žaisti šiek tiek geresniame negu mėgėjiškame lygmenyje.