Tradiciniame popieriniame laikraštyje jau netrukus pasirodys pirmosios vaizdo reklamos, rašo BBC.
Pirmosios vaizdo reklamos turėtų atsirasti JAV leidžiamo šou verslo naujienų žurnalo „Entertainment Weekly“ numeriuose.
Maždaug mobilaus telefono ekrano dydžio ekranuose bus įmontuotos ir pakraunamos baterijos.
Vaizdo informacijos saugojimui naudojama lusto technologija, panašiai, kaip naudojama grojančiuose sveikinimuose, aktyvuojama atvertus puslapį.
Kiekviename luste galima saugoti iki 40 minučių trukmės vaizdo informaciją.
Pirmuosiuose vaizdo skelbimuose skaitytojai bus supažindinami su JAV televizijos kanalo CBS programa bei galės pažiūrėti gėrimų kompanijos „Pepsi“ reklamą. Šios vaizdo reklamos rugsėjo 18 dieną pasirodys Los Andžele ir Niujorke platinamuose žurnalo numeriuose.
Manoma, jog naujoji technologija bus žymiai brangesnė nei įprasti spausdinti skelbimai.
Tačiau, BBC korespondento Rajesho Mirchandani teigimu, didėjančios konkurencijos rinkoje sąlygomis, reklamuotojai supras, jog dabar kaip niekaip svarbu bet kokiomis priemonėmis atkreipti dėmesį į savo prekę.
Jis šią technologiją palygino su „Magijos žiniomis“ – knygose apie Harį Poterį aprašomu laikraščiu su judančiais paveikslėliais.
Tai jau ne pirmas kartas, kai leidėjai laikraščiuose eksperimentuoja su skaitmeninėmis technologijomis. Pavyzdžiui, pernai pasirodė naudojant elektroninio rašalo technologiją sukurtas laikraštis, kuriame informacija atvaizduojama elektroniškai ir lengvai keičiama.