Žmonėms su fizine negalia sudėtinga pilnavertiškai integruotis į visuomeninį gyvenimą, įprasti dalykai, prieinami daugumai, jiems yra neįmanomi. Ypač sudėtinga yra akliesiems, kurie iki Brailio rašto išradimo negalėjo net skaityti. Tačiau progresas nestovi vietoje ir neaplenkia šių žmonių kategorijos. Dabar aklieji gali tikėtis, kad savarankiškai atsisės už automobilio vairo.
Virdžinijos technologinio koledžo (Tech College of Engineering) studentų komanda sukūrė unikalų automobilį, kuris leidžia vairuoti akliesiems. Mašina valdoma taip pat kaip ir įprastas automobilis. Kūrėjai daugiausia dėmesio skyrė vairuotojo informavimui apie situaciją kelyje. Žinoma, šioje situacijoje reikia atsisakyti regėjimo signalų ir pakeisti juos signalais, kuriuos gali suvokti aklas žmogus. Šiuo atveju naudojama balso komandų ir vibracijos kombinacija, kuri informuoja vairuotoją apie kliūtis, priartėjimą prie posūkio arba sankryžos, iškilus pavojingai situacijai ir t. t..
Automobilio konstrukcija numato sensorių sistemos, taip pat ir lazerinio skenerio, naudojimą. Ji gaus informaciją apie kelią ir perduos ją vairuotojui. Kaip jau buvo minėta, informaciją apie situaciją kelyje gaunama ne tik balso signalų, bet ir vibracijos pagalba – vairuotojas užsideda specialią vibruojančią liemenę. Iš pirmo žvilgsnio tokia kombinacija atrodo nereikalinga, tačiau jei naudoti tik balso pranešimus, to ne visada pakanka. Pavyzdžiui, pranešimas apie posūkį į kairę nepasako vairuotojui kaip staigiai jis turi atliki šį veiksmą. Papildomą informaciją kaip tik ir suteikia vibruojanti liemenė. Be ir tai dar ne viskas – sukurta unikali suspaustą orą naudojanti sistema, kuri suteikia vairuotojui papildomus duomenis apie padėtį kelyje.
Pirmuoju aklu vairuotoju tapęs Vesas Madžerusas teigiamai įvertino automobilio galimybes. Jam pirmoji automobilio vairavimo patirtis padarė didelį įspūdį. Vesas Madžerusas pažymėjo, kad sukurta sistema suteikia daugiau informacijos, nei šalia sėdintis padėjėjas.
Kitas kūrėjų tikslas yra elektrinio variklio naudojimas, nes įprasto variklio skleidžiama vibracija mažina lazerinės sistemos vietovės skanavimo galimybes. Be to, elektromobilis neteršia aplinkos, bet šiuo atveju tai tik pagrindinių automobilio galimybių malonus papildymas.