Nežiūrint į pasaulinę krizę, didžiosios elektronikos kompanijos jau šiemet planuoja pristatyti naujus televizorių modelius su OLED ekranais. Jie vaizdo kokybe gerokai lenkia įprastinius LCD televizorius, tiesa, ir kainuoja kol kas gerokai brangiau, todėl, matyt, dar kurį laiką išliks prabangos preke.
Korporacija LG pranešė, kad jų naujieji OLED televizoriai kainuos maždaug 2,1 karto brangiau, nei atitinkamo dydžio LED televizoriai, ir rinkoje jie turėtų pasirodyti iki šių metų Kalėdų.
„Sony“, jau pardavinėjanti 11 colių įstrižainės OLED televizorius XEL-1 Amerikoje, kur jie kainuoja beveik 2500 dolerių, planuoja rugsėjo mėnesį Berlyno elektronikos parodoje pristatyti ir naują dvigubai didesnės įstrižainės OLED televizoriaus modelį. Jo kaina dar neskelbiama, tik žinoma, kad jo skiriamoji geba bus 1366 x 758 pikselių, o kontrastas - 1,000,000,000:1.
Nėra abejonių, kad tai bus išskirtinio dizaino ir vaizdo kokybės gaminys, tačiau analitikai mano, kad pristatymui rinkoms bus būtina ir išskirtinė rinkodaros strategija. Be to, ir kiti Azijos gamintojai, kol kas dar per daug nesigarsindami, kuria savo OLED televizorius, ir, matyt, neilgai trukus naujos technologijos televizorių kainos pajudės žemyn.