Regis elektrinių variklių bei akumuliatorių technologija žengia į priekį septinmyliais žingsniais. Ultralengvų lėktuvų entuziastams pavyko sukonstruoti pilnai funkcionuojantį vienvietį elektrinį lėktuvą.
Lėktuve sumontuotų baterijų užtenka pusantros valandos skrydžiui. Lėktuve taipogi sumontuotas bekolektorinis(variklis be šepetėlių) trifazis variklis, kurio pikinė galia siekia 15kW. Lėktuve sumontuotų baterijų įkrovimas užtrunka vos 1.5 – 2 valandas, maksimali atiduodama srovė 200 amperų, įtampa 75 voltai.
Konstruktorių teigimu, pilna elektrinio variklio galia naudojama tik pakilimo metu, o horizontaliam skrydžiui palaikyti užtenka vos trečdalio.
Toks lėktuvas, tai žingsnis pirmyn elektrinių lėktuvų kūrime, mat sparčiai tobulėjančios technologijos vis labiau plečia tokių lėktuvų panaudojimo spektrą.