Viena iš didžiausių pasaulio plazminių ekranų ir televizorių gamintojų „LG Electronics“ (LG) praneša, kad pasiryžusi ir toliau tęsti verslą šioje srityje.
LG, kuri yra viena iš Plazminių Ekranų Koalicijos (Plasma Display Coalition) įkūrėjų, plazminių ekranų gamyba išlieka svarbiu plokščiųjų ekranų verslo segmentu. LG priklauso svarbios plazminių ekranų ir televizorių technologijos, kurios kompanijai suteikia unikalų pranašumą rinkoje. Daug investavusi į prekės ženklą šiame segmente, LG ir toliau žada tęsti investicijas.
Plazminių televizorių paklausa ir toliau auga. Remdamiesi šiais faktais, mes esame užsibrėžę 2009 metais parduoti 3 mln. plazminių televizorių, o tai leistų kompanijai užsitikrinti 19 proc. pasaulinės plazminių televizorių rinkos dalį. Didžiausią dėmesį LG yra sutelkusi į 50 colių ir didesnių plazminių televizorių rinką, nes šiame segmente paklausa yra didžiausia.
Siekdama įgyvendinti šį tikslą, LG pristato naujus plazminių televizorių modelius, pasižyminčius pažangiomis funkcijomis ir savybėmis – pavyzdžiui, „Bluetooth“ ryšiu, „Full HD“ rezoliucija ir inovatyviu dizainu. Be to, LG toliau žada plėsti santykius su didmeninės ir mažmeninės prekybos tinklais, skatinant aktyvų bendradarbiavimą ir plazminių televizorių pardavimų skatinimą.
Didinant plazminių prietaisų gamybos efektyvumą, pasenusias gamybos linijas pernai pritaikėme saulės energijos plokščių gamybai, o plazminių ekranų gamybą perkėlėme į labiau efektyvesnes gamybos linijas. Šiais metais mes integravome plazminių ekranų ir plazminių televizorių verslus, o tai leido pasiekti vertikalų efektyvumą tarp komponentų ir galutinių gaminių verslo bei sustiprinti tiekimo grandinę.
LG atsižvelgs į vartotojų poreikius ir norus bei toliau plėtos įvairaus dydžio plazminių ekranų verslą.