Spindulių trasavimo metodas, leidžia kurti realistiškus trimatės grafikos objektus su šešėliais ir atspindžiais. Tiesa, tam reikia nemažų kompiuterio resursų. Kompanija „Caustic Graphics“ teigia, jog jos spartintuvas leis iki 20 kartų pagreitinti spindulių trasavimo algoritmų veikimą. Su antrosios kartos spartintuvais, pasirodysiančiais šių metų pabaigoje, žadama net iki 200 kartų didesnė sparta.
Daug techninės informacijos apie „CausticRT“ sistemą nepateikiama. Ją sudaro „CausticOne“ į PCI-E lizdą montuojama plokštė (spartintuvas), kuris perims spindulių trasavimo algoritmo skaičiavimo krūvį iš grafikos bei centrinio procesorių bei „OpenGL“ paremta „CausticGL“ sąsaja (API). „Caustic“ spartintuvai gali būti panaudojami ne tik žaidimams, tačiau ir 3D scenų generavimui bei filmų pramonei.
„CausticRT“ turėtų pasirodyti balandžio mėnesį. Produkto kaina neskelbiama.