Kol kas papildytoji realybė (augmented reality) žengia tik pirmuosius žingsnius ir patogia technologija jos nepavadinsi, tačiau, jog tai unikali ir kol kas tikrai nepabodusi naujovė, yra faktas. Nieko keisto, jog šį „arkliuką“ bando pažaboti reklamos kompanijos.
Apie trimatę papildytą realybę ir jos galimybes mes jau rašėme anksčiau. Ten pat galite surasti ir daugiau video intarpų. Dabar gi pristatome turbūt pirmąją tokios technologijos pagalba sukurtą reklamą.
Reklamos herojus - „Mini Cabrio“ automobiliukas, kurio reklaminis vokiško automobilių žurnalo plakatėlis atrodo gana kukliai ir gana neaiškiai, kol neprieiname prie kompiuterio ir neįjungiame „Mini“ svetainės (Mini website), skirtos automobilio vizualizacijai. Štai tuomet jau galime grožėtis modeliu iš visų pusių.
Nors reklamos sprendimas gana įdomus ir bent jau pirmaisiais kartais tikrai patrauklus, tačiau skaitytojams įpratus prie jos, bus paprasčiausiai nepatogu ieškoti kiekvieno produkto reklamos puslapiuko ir skirti laiko jo apžiūrai. Tačiau kas žino, gal su laiku jau nebereikės ir kompiuterio – visa tai atstos į žurnalą integruotos hologramos – dabartinė papildytosios realybės technologija pamažu žygiuoja ta krytimi.