Nors žaidimų kompiuteriams skirti trimatės erdvės (3D) valdikliai (tokie kaip pavyzdžiui „Wii“ kompiuteriui skirtas „Wiimote“) buvo išties netikėta ir maloni staigmena, visi jie turi problemų, susijusių su jautriu ir tikslumu. Būtent šias problemas išsprendžia kompanijos „Sixsense“ siūloma „Truemotion 3D“ sistema, kurios veikimas pademonstruotas tolesniame filmuke.
„Sixense“ naujovę suprojektavo panaudodama ne tik akselerometrus (pagreičio jutiklius), bet ir jautrius magnetinio lauko sensorius. Remiantis šių jutiklių išduodamais signalais įranga gali gan tiksliai nustatyti abiejų vartotojo rankų ir valdiklio padėtį 3D erdvėje. Konkrečių tikslumo parametrų kūrėjai kol kas nepateikia, tačiau preliminarų įspūdį galima susidaryti žiūrint šiuos vaizdo klipus.
Duomenys apie įtaiso padėtį atnaujinami 10 ms laiko intervalais, o bendras veikimas yra daug geresnis nei visų šiuo metų žaidimų kompiuteriams gaminamų valdiklių. Išradimu jau domisi žaidimų industrijos gigantai kompanijos „Activision“ ir „Electronic Arts“.