Septynios didžiausios internetinės muzikos parduotuvės – HMV, „Woolworths“, „7digital“, „Digitalstores“, „Tescodigital“, „Tunetribe“ ir „Play.com“ – susitarė rodyti naują logotipą, kuris vartotojui praneš, kad atsisiųsti MP3 failai gros tiek asmeniniuose, tiek „Apple“ kompiuteriuose bei nešiojamuose muzikos grotuvuose.
„UK Charts“ kompanijos spalio mėnesio duomenys rodo, kad pavienių muzikos kūrinių atsisiuntimas išaugo 41 proc., o pilnų albumų – net 69 proc. palyginus su praeitais metais.
Anot „7digital“ atstovo Beno Drury, internetiniai pardavimai pasiekė „bumą“, nes vartotojai „įsimylėjo MP3 suteikiamą laisvę“.
„MP3 failo grožis atsiskleidžia tuo, kad vieną kartą jį nusipirkus, neprivalai būti kompiuterių genijumi ar teisininku, kad priverstum jį veikti, be to, nesi priverstas naudotis vienu tiekėju ar įrangos gamintoju.“ – teigia jis.
Didžiosios Britanijos įrašų industrijos asociacija, BPI, irgi remia šią idėją.
Anot Geoffo Tayloro, BPI direktoriaus, „Šis logotipas ne tik padės suteikti vartotojui tikėjimo, kad jų perkamą muziką gebės atkurti dauguma įrenginių, bet taip pat praneš, kad jų perkama muzika – legali, ir muzikos atlikėjai bei kūrėjai irgi gauna pinigus.“
Tikimasi, kad „MP3-compatible“ logotipas padės susiformuoti tarptautiniam standartui – Didžiosios Britanijos pramogų pardavimų asociacija su šiuo logotipu jau kreipėsi ir į grotuvų gamintojus.