Vilniaus šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemos diegimas – tai kompleksinis projektas, kuriuo tenkinami ir specifiniai miestiečių socialiniai poreikiai. Pasak diegiamo projekto vadovės Dovilės Vaitelytės, projektas pasižymi daugeliu socialinės atsakomybės aspektų, kurie buvo įvertinti dar projektavimo metu. Įdiegus sistemą sumažės avaringumas ir ne tik ekologinė, bet ir vizualinė miesto tarša. Nauji šviesoforai ir švieslentės atrodo moderniai ir tvarkingai, kaip ir kituose Europose didmiesčiuose, kur tokios sistemos jau įdiegtos. Atskira svarbi projekto sritis – pritaikyti sistemą aklųjų reikmėms.
Vilniaus ir Alytaus regionų aklųjų centro direktoriaus Sigito Bilevičiaus teigimu, idealus atvejis būtų – kur šviesoforas, ten ir garsinis signalas akliesiems. „Manau, kad bendromis jėgomis rasime sprendimą, nes tiek „Urbico“ atstovai, tiek Vilniaus savivaldybė žiūri į mus geranoriškai ir patys iniciavo susitikimą. Naugarduko – Švirigailos gatvių sankryžoje trūksta garso. Tačiau gyventojai kai kur jau skundžiasi dėl per didelio garso. Tačiau ne visur gi šalia didelių sankryžų yra gyvenamieji namai. Akliesiems svarbiausi yra šviesoforai tuose rajonuose, kur dirba ir mokosi daug aklųjų: minėtoje Naugarduko g. sankryžoje, Savanorių pr. prie banko „Hansa“ ir prie „Maximos“, Gerosios vilties g, Ateities g., kur yra Aklųjų ugdymo centras. Ten pastoviai gyvena mokiniai, taigi jiems tai ypač aktualu. Taip pat svarbu, kad garsiniai signalai būtų ir miesto centre“, – sako S. Bilevičius.
Dovilės Vaitelytės teigimu, „Urbico“ pasiūlė visiems miestiečiams priimtiną sprendimą. Naujuosius garso signalus dabar galima reguliuoti – tuo jie skiriasi nuo tų, kurie anksčiau buvo įrenginėjami šviesoforuose. „Tad ir iniciavome susitikimą su aklaisiais, kad kartu nustatytume visiems priimtinas garso normas, stengiamės sutarti dėl to, kas vilniečiams būtų geriausia“. Dabar garsiniai signalai šviesofuoruose jau įrengti 1-ajame (Oro oustas – Žaliasis tiltas) ir 2-ajame (Žaliasis tiltas – Kareivių g.) koridoriuose, darbai vykdomi toliau.
Įgyvendinant Vilniaus eismo reguliavimo ir valdymo sistemos projektą UAB „Fima“ Vilniuje iki metų pabaigos įrengs 13 vairuotojų informacinių švieslenčių: devynias mažas 3,5 m. x 1,5 m. ir keturias dideles - 6,3 m. x 2 m. Tai pirmos Lietuvoje vairuotojų informacinės švieslentės, skirtos eismo valdymui. Informacinėse švieslentėse SĮ „ Susisiekimo paslaugos“ operatoriai teiks informaciją vairuotojams apie susidariusią situaciją Vilniaus miesto gatvėse. Artimiausiu metu jau prasidės įrengtų vairuotojų informacinių švieslenčių testavimai, o nuo 2009 metų pradžios operatoriai jau galės nuolat teikti informaciją vairuotojams.
Diegiant Vilniaus šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemos projektą dirba daugiau nei 250 žmonių: projektuotojai, instaliuotojai, eismo organizavimo inžinieriai, techninės priežiūros komanda, užsakovo personalas. Įgyvendinus šį projektą bus įrengta 51 vaizdo stebėjimo kamera 22-ose sankryžose, 12 greičio matuoklių ir raudonos šviesos detektavimo radarų, 13 švieslenčių.