Japonija jau ilgai karaliauja kaip geriausiai išplėtotą greitųjų įprastinių bei magnetinės levitacijos principu („Maglev“) veikiančių traukinių tinklą turinti šalis. Dabar ji rinkai rengiasi pateikti dar vieną malonią staigmeną - ekologiškas 350 km/h greičiu galinčias važiuoti šios rūšies transporto priemones.
Kompanija „Kawasaki Heavy Industries“ kuria tai, ką jie vadina „draugišku aplinkai super greitu traukiniu“ (angl. „Environmentally Friendly Super Express Train“, efSET), ir jos atstovai teigia, jog tai bus vienas greičiausių kada nors sukurtų keleivinių traukinių. Jam gaminti bus panaudotas ypač lengvas aerodinaminis profilis, taip pat bus panaudoti automobilių rinkoje jau populiarumą įgavę regeneraciniai stabdžiai, galintys sukaupti stabdymui suvartotą kinetinę energiją. Naujasis gaminys turėtų judėti tolygiau, tyliau, ir suvartoti mažiau energijos nei dauguma šiandieninių analogų.
Naujoji transporto priemonė sutvirtins jau ir taip kitoms šalims pavydą keliančią geležinkelio sistemą. Japonijos Shinkansen traukinys-kulka gali pasiekti 300km/h, io judėjimo laisvę užtikrina suminio 2445 km ilgio trasa. Šioje šalyje jau buvo išbandyti įprastiniai traukiniai, galintys pasiekti 440 km/h ir „Maglev“ sistemos traukiniai, viršijantys 578 km/h greitį. Tačiau šiuo atveju gamintojas ypač didelį greitį nutarė paaukoti vardan didesnio ekologiškumo.
„Kawasaki“ atstovai teigia, jog „efSET“ projektavimas turėtų būti baigtas iki 2010 metų , o tada bus pradėta šių traukinių gamyba. Be to, kompanija rimtai analizuoja planus šių traukinių tinklo plėtojimą perkelti ir į kitas šalis, pavyzdžiui, JAV. Preliminariais vertinimais kompanija visame pasaulyje norėtų nutiesti apie 10000 km ilgio šiems traukiniams skirtas trasas.