Tai - vien tik elektra varomas lėktuvas. „ElectraFlyer C“ korpusui panaudotas iš anglies pluošto pagamintas komercinis sklandytuvo fiuzeliažas. Jame sumontuotos nedidelio santykinio svorio baterijos, variklis ir propeleris. Transporto priemonė gali išbūti ore nuo 90 iki 120 minučių skrendant maždaug 110 km/h greičiu. Baterijas įkrauti trunka apie šešias valandas iš standartinio elektros tinklo. Pilno įkrovimo kaina - apie pusantro lito. Beje, lėktuvas legaliai sertifikuotas kaip tinkamas skraidyti.
Lėktuvo sertifikavimas įvyko šių metų balandį. Ličio baterijos talpa 5,6 kWh, įkrovimo iškrovimo ciklų skaičius - 1000. Maksimalus leistinas akumuliatoriaus svoris yra apie 35kg. Jo tiekiamos energijos pakanka 45 colių superlengvam „PowerFin“ propeleriui sukti. Pats propeleris pagamintas iš anglies pluošto ir stiklo pluošto derinio, o vidus pripildytas putoplasto.
Maksimalus lėktuvo greitis apie 140 km/h, minimalus (ore) - 72 km/h. Akumuliatorius įkraunamas per 6 valandas iš 110 V tinklo; konstruktoriai teigia, jog naudojant 220 V tinklą akumuliatorių įkrauti trunka vos dvi valandas.
Gamintojas - „Electric Aircraft Corporation“ - teigia, jog mažytis lėktuvas turi didelių pranašumų. Motoras yra beveik betriukšmis ir ekologiškas; panaudojus nedidelių apsukų propelerį, skrydžio metu beveik nejuntamos vibracijos. Žinoma, kitas didžiulis privalumas - neįtikėtinai pigus eksploatavimas.