Pietų Korėjos elektronikos gamintoja „Samsung“ ketina investuoti 529 mln. JAV dolerių į naujos kartos OLED (angl. “organic light-emitting diode) ekranus. Iki kitų metų vidurio bendrovė ketina šešis kartus padidinti šių ekranų gamybą, praneša „Reuters“.
Taip „Samsung“ bando neatsilikti nuo kitų gamintojų, siekiančių išsikovoti savo dalį sparčiai augančioje OLED ekranų rinkoje. „Samsung“ šiuo metu gamina mažo skersmens, siekiančio iki 2 colių (5 cm), OLED ekranus, skirtus mobiliesiems įrenginiams.
Šio tipo ekranai, sudaryti iš organinių šviesą skleidžiančių diodų, išsiskiria geresne vaizdo kokybe, yra plonesni ir naudoja mažiau energijos palyginus su dabar paplitusiais skystųjų kristalų ekranais. Pakankamai ištobulinus OLED ekranus, t.y. pailginus jų tarnavimo trukmę ir padidinus dydį, jie ateityje galėtų pakeisti LCD ekranus.
Praėjusiais metais „Sony“ pradėjo pardavinėti mažus, OLED technologija paremtus, televizorius. Tuo metu „Toshiba“ šį rudenį ketina pasiūlyti mažų ir vidutinių OLED ekranų mobiliesiems įrenginiams.
Apie savo planus po trejų metų į rinką pateikti 37 colių (apie 92 cm) įstrižainės televizorius praėjusią savaitę pranešė japonų bendrovė „Matsushita“.