ATI grafikos marketingo viceprezidentas Matas Skineris (Matt Skynner) pareiškė, kad šiuo metu ATI dairosi kaip pagerinti savo pozicijas ties tiesioginiu žaidimų marketingu. Kompanija nori geriau sutarti su nepriklausomais programinės įrangos kūrėjais bei taip geriau adaptuoti savo vaizdo plokštes daugeliui žaidimų. Nors tai nėra oficialiu, tačiau žaidimuose, kuriuose minimas „The way it’s meant to be played“ užrašas, testų metu geriau pasirodo „nVidia“ kompanijos vaizdo posistemiai. ATI, tuo tarpu, suprato, kad tai veiksmingas marketingo įrankis ir imsis atitinkamų veiksmų ties juo.
Žinoma, kūrėjai kol kas lieka ramūs, tačiau to nepasakysi apie leidėjus, kurie ir kontroliuoja kūrėjus. ATI, matyt, supranta tai, kad norit kažko pasiekti, teks „pakratyti kišenes“, o tai leistų priartėti tiek prie leidėjų, tiek ir prie žaidimų kūrėjų.
Tačiau pažvelkime į viską realiai. „nVidia“ ne kartą yra švaisčiusi pareiškimais apie tai, kad ATI neturi lėšų sukurti vieną galinga lustą, kaip kad jų GT200, tačiau ATI atrėždavo, kad taip neapsimoka. To rezultatus mes jau matome – „pigusis“ RV770 lustas konkuruoja su GTX260, o iš dviejų RV770 sudaryta R700 vaizdo plokštė įveiks „nepigų“ GT200 lustą, kuris kol kas visu pajėgumu veikia GTX280 vaizdo plokštėje. Tai pasako viena – ATI neturi lėšų švaistymui, kaip kad „nVidia“. Veikiausiai ATI susitelks ties keliais ypač svarbiais leidėjais (galimas bendrininkas „Blizzard“) ir, nors su nedidžiausiu biudžetu, pasistengs išlaikyti deramas pozicijas ir kare dėl leidėjų.
Artimiausiu metu turėtumėme sužinoti daugiau apie naujus ATI partnerius, tačiau atrodo, kad kompanija pagaliau atsipeikėjo bei suprato kur link reikia žengti. Sveikintinas ir kompanijos bendradarbiavimas, kuriant žaidimus, kurie palaikys „DirectX 10.1“ standartą, ko dar nesugeba „nVidia“ vaizdo plokštės.