Žaidimų stotelę, apie kurią buvo tiek gandų, pagaliau pristatė kompanija „Microsoft“ ir ji iškart atsiras keliuose pasaulio regionuose - Europoje, Japonijoe ir Šiaurės Amerikoje. „Xbox 360“, prie kurio dizaino dirbo studija „Astro Studio“, toli pralenkė savo konkurentus, pirmiausia, - „SONY“. Ir štai kodėl...
Trijų branduolių širdis „IBM PowerPC“, su 1Mb L2 buferio atminties ir trimis VMX-128 vektoriniais blokais, dirbančiais 3,2GHz dažniu; 64Mb operatyvinės atminties ir ATI video posistemė su vidine atmintimi (embedded DRAM), kurios apimtis 10Mb ir 512Mb GDDR3 700MHz, užtikrinanti pavydėtiną našumą net PK žaidimuose.
Išoriškais matmenimis naujasis „Xbox“ liko toks pat, tačiau turi 20Gb kietąjį diską ir DVD įrenginį, skaitantį vienpusius dvisluoksnius diskus. „Xbox 360“ - tai ne tik žaidomų konsolė, bet ir kompaktiškas multimedijos centras, palaikantis „Windows Media Extender“ funkciją. Išoriniams įrenginiams skirti trys „USB 2.0“ ir dvi plėtimo jungtys.
Be to, egzistuoja „Xbox 360“ „online“ versijos, pavadinimu „Xbox Live“, kur palaikyti ryšiui su internetu naudojama „Ethernet“ jungtis ir pasirinktinai „Wi-Fi“ (IEEE 802.11 a/b/g) moduliai. Visi žaidimai palaiko HDTV raišką 720p/1080i ir, atitinkamai, plačiaformačius (16:9) ekranus. Į komplektą įeina belaidis manipuliatorius, o iš viso prie sistemos galima pajungti iki keturių tokių valdymo pultelių. Tinkamą atsaką „Microsoft“ kompanijai galės duoti tik „SONY“ su dabar ruošiama „PlayStation 3“.