Iranietis Sonny Astani jau kitais metais planuoja įrengti du šviesos diodų pagrindu sukonstruotus animuotos reklamos displėjus ant Los Andželo (JAV) miesto dangoraižių sienų. Įkvėpimo 55 metų amžiaus verslininkas tikriausiai pasisėmė iš Ridley Scott'o režisuoto filmo „Blade Runner“, kuriame vaizduojama 2019 metų ateitis jis tiesiog sumanė šią ateitį „priartinti“.
„Aš mačiau filmą „Blade Runner“ mažiausiai penkis kartus“, - pasakoja Astani, vadovaujantis nekilnojamojo turto verslo imperijai. Ekranai būtų įrengti ant naujai statomų dviejų pastatų sienų. Idėja paprasta, ir galbūt i dalies įkvėpta pastarojo meto analogišku Kinijos projektu - sienos paviršiuje bus sumontuota šimtai eilių šviesos diodų (LED), vienas nuo kito nutolusių per maždaug 15cm. Pastato gyventojai galės matyti išorę, tačiau žvelgiant iš toli atskirų diodų šviesos susijungs į vieną vaizdą.
Pirmojoje nuotraukoje parodyta, kaip tokios reklamos atrodytų realybėje. Antroji nuotrauka - tokių pat reklamų vizija iš filmo „Blade Runner“.