
Amerikiečių kompanija „NeuroSky“ kuria nešiojamą daviklį „MindSet“, sugebantį atpažinti ir priimti smegenų skleidžiamus impulsus. Įrenginio pagrindas – užpatentuota technologija, kuri leidžia priimti smegenų sukeliamas elektromagnetines bangas. Šią informaciją įrenginys paverčia dvejetainiu kodu. „MindSet“ yra ausinės, turinčios jutiklį, kuris reaguoja į smegenų aktyvumą.
Tikimasi, kad naujas aparatas daugiausia bus naudojamas kompiuteriniuose žaidimuose. Kadangi įrenginys „supranta“ psichologines žmogaus būsenas, tokias kaip išgąstis, įtampa, ramybė, žaidimų realistiškumas turėtų pereiti į visai kitą lygmenį. Pavyzdžiui, populiariuose „siaubo“ žaidimuose „F.E.A.R.“, „Penumbra“ pereiti gąsdinančias ir baimę keliančias vietas taps kur kas sudėtingiau.

Beje, tokia situacija gali sukelti neigiamą efektą - psichologinės žaidėjo būklės stebėjimas gali neleisti jam išnaudoti visų savo sugebėjimų, o tai nepadidintų žaidimo populiarumo. Naudojant „MindSet“, kompiuterio pelę valdyti siūloma akimis, o ekrane esančių objektų valdymas atliekamas sukoncentravus į juos dėmesį.

Gali būti, kad jau netrukus „NeuroSky“ daviklis pasirodys rinkoje ir kainuos 20 JAV dolerių. Gamintojai tvirtina, jog patobulinta „MindSet“ versija galės būti naudojama praktiškai visur – nuo kosminių programų iki transporto sistemų valdymo.