„Pioneer“ pasiskelbė keičiantys savo strategiją plokščiaekranių televizorių rinkoje. Keturis metus gaminę plazminių televizorių ekranus, „Pioneer“ taip ir neišpešė pelno.
Tikimasi, kad dabar „Pioneer“ derėsis su „PANASONIC“ ženklo gamintoju „Matsushita Electric Industrial“ dėl plazminių ekranų gamybos ir tiekimo. Toks žingsnis leistų „Pioneer“ susitelkti ties televizorių dizaino ir marketingo sritimis.
„Pioneer“ yra penktas pagal dydį plazminių televizorių gamintojas, tačiau jo kova su rinkos gigantais „Matsushita“ ir „LG Electronics“, nebuvo sėkminga – „Pioneer“ teigė, kad kompanijos nuostoliai iki šių metų kovo 31 dienos sieks 15 milijardų jenų (146 milijonai JAV dolerių). Anksčiau „Pioneer“ tikėjosi išgauti 6 milijardų jenų pelną.
Ši prognozė rodo, kad 19 milijardų jenų bus prarasta nurašant plazminių ekranų gamyklas. „Šis žingsnis leis mums pakeisti savo verslo modelį ekranams iš vertikaliai integruotų, kapitalinių operacijų į lankstesnį, labiau tinkamą pridėtinės vertės produktų kūrimui“ – teigė „Pioneer“ pranešimas spaudai.
„Pioneer“ į plazminių ekranų gamyklas investavo virš 100 milijardų jenų.