Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
„Lamborghini“ paskelbė apie dar vieną nesėkmę savo elektrifikavimo strategijoje. Iš pradžių planuota, kad pirmoji visiškai elektrinė italų aukštos kokybės transporto priemonė bus pristatyta 2028 metais, o dabar ji nukelta į 2029 metus.
„Mercedes“ pranešė apie naują savo MBUX balso asistento funkcijos atnaujinimą. Nuo šiandien „Mercedes“ savininkai gali nemokamai atnaujinti savo MBUX ir naudotis naujomis pažangiomis dirbtinio intelekto galimybėmis.
Kinijos kompanijos TCL vardas yra puikiai žinomas išmaniųjų televizorių rinkoje, o bendrovė neseniai pristatė naująją „T6L“ išmaniųjų televizorių seriją. Naujieji produktai aprūpinti „QD-Mini LED“ ekranais, tačiau tai ne vienintelis jų privalumas.