Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
Ar kada nors erzino vis didėjantys šiuolaikinių išmaniųjų telefonų kameros iškilimai? „Samsung“ pristatė sprendimą – „ISOCELL ALoP“ technologiją, kuri žada sujungti aukštos kokybės fotografiją su plonesne ir ergonomiškesne kameros konstrukcija.
Tarptautinėje Guangdžou automobilių parodoje „Dongfeng Nissan“ buvo viena iš pirmųjų bendrovių, pristačiusių savo naują transporto priemonę. Elektrinis sedanas „N7“ Kinijos rinkoje turėtų pasirodyti 2025 metų pirmąjį pusmetį.
„Tesla“ pranešė apie naujas V4 „Superchargers“ valdymo stoteles, kurios leidžia kai kurioms transporto priemonėms įkrauti iki 500 kW, o „Tesla Semi“ – iki 1,2 MW.