Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
Energetikos sprendimų bendrovė „Elektrum Lietuva“ plečia viešąjį elektromobilių įkrovimo tinklą – įrengė 19 įkrovimo stotelių šalia investicijų valdymo įmonei „Capitalica Asset Management“ priklausančio verslo centro „Sand Offices“ Žalgirio gatvėje, Vilniuje.
Elektrinių transporto priemonių naudojamos baterijos – dažna diskusijų tema. Daugelis yra įsitikinę, kad jų ilgaamžiškumas yra viena didžiausių problemų. Tačiau realybė yra kiek kitokia.
Bendrovės turimais duomenimis, praėjusių metų rugsėjo – šių metų sausio mėnesiais, saulės moduliai iš viso sugeneravo daugiau nei 4 tūkst. kWh elektros energijos.