Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
„Mercedes-AMG“ kuria savo pirmuosius specialios serijos elektromobilius – aukštos klasės visureigį ir sedaną, kurie bus pradėti gaminti maždaug 2026 metais. Pranešama, kad iki to laiko kompanija leis mums pajausti, ką ji gali padaryti su elektra, pristatydama vienkartinį elektrinio superautomobilio konceptą.
Lietuvoje sparčiau daugėja elektrinių automobilių: per šių metų vasarį mūsų šalyje įregistruoti iš viso 981 lengvasis keleivinis elektromobilis: 443 – grynieji elektromobiliai ir 538 – įkraunami hibridiniai automobiliai.
Visas pasaulis kalba apie kietojo būvio akumuliatorius ir jų žadamą ilgesnį nuvažiuojamą atstumą, greitesnį įkrovimą ir geresnes elektromobilių eksploatacines savybes. Tačiau „Hyundai“ ir „Kia“ šiek tiek atvėsino šį ažiotažą, teigdamos, kad iki plačios komercinės prieigos prie šios technologijos dar liko ne vieneri metai.