„Samsung Electronics“ neketina užleisti HD televizorių rinkos lyderės pozicijų – plėsdama moderniausių televizorių arsenalą, kompanija pristatyto du naujausius (14,1 ir 31 colio) organinių šviesos diodų (OLED) televizorių modelius, itin ploną 52 colių LCD televizorių ir keturgubos raiškos LCD televizorius. Visa tai bendrovė pademonstravo didžiausioje elektronikos gaminių parodoje „CES 2008“.
„OLED ir keturgubos raiškos technologijos – tai visiškai nauja vaizdo raiškos technologijų paradigma. Vaizdo ryškumas net keturis kartus pralenkia dabartinius šios šakos standartus, tačiau vis dar telpa mažuose gabarituose, nepadidėja ir gaminio svoris“, - sako „Samsung Electronics“ Skaitmeninės daugialypės terpės padalinio prezidentas Dr. Jongwoo Park.
Dėl labai didelės raiškos, dailių formų ir mažo svorio OLED laikoma galinga konkurente, atsidursiančia ekranų rinkos dėmesio centre. Madingi, itin ploni OLED televizoriai naudoja AM OLED ekranus, sukurtus displėjus gaminančiame „Samsung“ filiale „Samsung SDI“. Gaminiai sveria maždaug 40% mažiau už kitus tokio dydžio LCD televizorius, tačiau mažas svoris neįtakoja vaizdo kokybės – televizoriai turi 1.000.000:1 kontrasto santykį, 107% spalvų gamą ir 550 nit ryškumą. Masinę vidutinių ir didelių OLED televizorių gamybą „Samsung“ ketina pradėti apie 2010 metus.
„Samsung“ 52 colių LCD televizorius yra plonesnis už bet kurį kitą iki šiol pagamintą ne OLED televizorių. Jo kontrasto santykis 50.000:1, o ryškumas – 550 nit. Šio modelio masinės gamybos pradžia planuojama 2009 metais.
„Samsung“ lyderyste televizorių rinkoje neleidžia abejoti keturgubos raiškos ekranai (QFHD), kurie yra 3840 x 2160 pikselių – keturiskart daugiau už įprastą raiškųjį displėjų. Parodoje „CES 2008“ „Samsung“ pristatė kol kas didžiausią pasaulyje (82 colių) QFHD LCD televizorių.
Naujausias „Samsung“ 57 colių LCD monitorių (modelis 570DXN) išsiskiria tuo, kad gali atpažinti judesius net jei žmogus yra šiek tiek toliau nuo monitoriaus. Monitoriuje panaudotas 3D judesių detekcijos sprendimas, sukurtas interaktyvių priemonių įmonės „Reactrix Systems“. Šį monitorių rinkai pristatyti „Samsung“ planuoja 2008 metais, jis bus skirtas komerciniam (B2B) naudojimui reklamos srityje.