2007 metų balandžio mėnesį kompanija „Toshiba“ pranešė, kad yra pasiruošusi pradėti komercinių OLED technologijų televizorių gamybą. OLED televizorių gamyba turėjo prasidėti 2009 – 2010 metais. Parodos „Display 2007" metu kompanijos atstovai viešai pademonstravo 20,8 colių dydžio OLED televizoriaus prototipą.
Tačiau visai neseniai tapo aišku, kad kompanija „Toshiba“ žengė žingsnį atgal. Vietoj to, kad kompanija kurtų OLED televizorius, ji nusprendė visu pajėgumu OLED technologijų naudojimą ir integravimą nukreipti į mobiliuosius įrenginius. „Toshiba“ kompanijos atstovas Keisuke Ohmori pareiškė: „...kompanijos veikla priklausys nuo susidariusių aplinkybių ir OLED televizorius gamins tik tada, kai tam bus palankios rinkos sąlygos...“.
Kaip žinome, vienas iš didžiausių kompanijos „Toshiba“ konkurentų yra kompanija „Sony“. Ši rinkai jau buvo pristačiusi 11 colių OLED televizoriaus modelį. Šio televizoriaus pagaminta buvo tik 2000 vienetų. Mažas gamybos kiekis susijęs su aukšta gamybos savikaina.
Daugelis ekranų gamintojų mano, kad būtent OLED technologijų integravimas į televizorius bus pagrindinė televizorių rinkos vystymosi jėga artimiausiu metu, nes būtent OLED plokštės gali garantuoti ryškesnį ir kokybiškesnį medžiagos atvaizdavimą. OLED televizoriai gali būti plonesni, nes jiems nereikia papildomo pašvietimo ir jie sunaudoja žymiai mažiau elektros energijos, lyginant su LCD televizoriais. Pagrindinės OLED televizorių gamybos problemos susijusios su didelių ekranų gamybos kainomis. „Toshiba“ 2009 metais planavo rinkai pristatyti 30 colių OLED televizorių, bet būtent aukšta gamybos savikaina šiuos planus sugriovė.