Pilna aukšta raiška (FullHD, 1080p) tampa ne tik madingu terminu. „FullHD“ raiškos palaikymas tampa pagrindiniu reikalavimu renkantis naują televizorių. Taip teigė „iSuppli“ ekspertai „Flat Information Displays (FID) 2007" konferencijoje.
„Aukštos raiškos produktai vis labiau tampa prieinami, ir tai daro įtaką didėjančiai LCD televizorių paklausai“ – pastebėjo „iSuppli“ analitikas Riddhi Patel. „Gamintojams „FullHD“ kokybė ne tik atlieka produktų diferenciacijos vaidmenį rinkoje, bet ir yra papildoma priemonė gauti pelną“.
Remiantis analitikų prognozėmis, parduodant LCD televizorius su 1920x1080 raiška, pelnas 2011 metais pasieks 75,4 milijardus USD. Priminsime, kad 2006 metais pelnas buvo tik 3,8 milijardai USD.
Remiantis „iSuppli“ duomenimis 2007 metais „FullHD“ LCD televizorių rinka išaugs net penkis kartus ir pasieks 21,3 milijardus USD.
Padidėjęs susidomėjimas aukštos raiškos produktais paveikė ne tik LCD televizorių rinkos augimą. „Plasma Display Coalition“ prezidentas Jim Palumbo teigia, kad per paskutiniuosius šešis mėnesius 1080p raiška tapo pagrindiniu faktoriumi, kuris padidino plazminių televizorių perkamumą. Trečiajame 2007 metų ketvirtyje plazminių televizorių pardavimai palyginus su antruoju ketvirčiu padidėjo 21 procentą. Remiantis kompanijos „Panasonic“ atstovų žodžiais, paskutiniai du ketvirčiai nustebino savo pardavimų skaičiais. „Juodąjį penktadienį“ (kita diena po Padėkos dienos, kai prasideda šventinių pirkinių periodas JAV) „Panasonic“ kompanijos televizorių buvo parduota dvigubai daugiau nei tą pačią dieną 2006 metais. Prognozuojama, kad Pasaulinis pelnas nuo parduotų „FullHD“ plazminių televizorių 2011 metais pasieks 5,5 milijardus USD. Priminsime, kad 2006 metais pelnas iš „FullHD“ plazminių televizorių buvo tik 302 milijonų USD.
Ekspertai mano, kad „FullHD“ populiarumą lėmė šie faktai: padidėjusi „FullHD“ televizorių pasiūla, naujos kartos žaidimų kompiuterių pardavimai, tokių kaip „PlayStation 3“ ir „Xbox 360“, HD-DVD ir „Blu-ray“ grotuvų propagavimas ir pardavimai, o taip pat galinčių filmuoti „FullHD“ vaizdo kamerų pasiūlos didėjimas (35% procentai esančių vaizdo kamerų rinkoje dirba „FullHD“ režime). Taip pat reikėtų atsižvelgti ir į tai, kad vis daugiau ir daugiau žmonių renkasi televizijos laidas ir filmus, transliuojamus aukštoje raiškoje.
Pagrindinė „FullHD“ televizorių tolesnio integravimosi kliūtis yra neįteisintas techninių terminų interpretavimas. Taip mano Riddhi Patel: „Labai didelis vartotojų ratas nevisiškai aiškiai supranta, kokį televizorių jie norėtų nusipirkti, jie net nesupranta, ką jie iš tikrųjų perka. Egzistuoja labai daug techninių terminų sutrumpinimų ir, nors pardavėjai yra apmokyti juos paaiškinti, pirkėjai nesugeba to įsisavinti.“ Remiantis apklausos duomenimis, 75% televizorių pirkėjų JAV mano, kad jų televizoriai palaiko „FullHD“ raišką. Bet dauguma televizorių modelių net nepriklauso HD kategorijai.