|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 05 11, 18:04. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Įvairūs » Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 22, 18:08 |
|
|
|
Mari rašo: |
.................., kad gamintojai gamina tycia blogai kad dazniau automobilius pirktu.
,............... |
Ne visai taip, bet kažkas panašaus yra. Ne tai, kad tyčia blogai gamina, bet gamyboje taupo kiek įmanoma. Dabartiniai varikliai rezervo remontams (šlifavimui, tekinimui) neturi - sutaupyta metalo. Yra variklių kurie net neturi plieninių gilzių, vietoj jų kažkokia vienkartinė keramika ar kažkas tokio.
Toks man "geriausias" taupymo variantas - priekiniai žibintai ant CAN: 2 storais laidais mažiau - sutaupyta vario.
Kas dėl tepalų keitimo, tai 30kkm - nesąmonė. Gamintojui svarbu, kad mašina garantinį atlaikytų, o ne tarnautų 30 metų. Jei nurodytų tepalų keitimą kas 10kkm, tai reikštų 3x brangesnius aptarnavimus. Kas važiuoja 10-15k per metus tas nelabai suka galvą dėl to, bet kas per metus įsuka kokius 60kkm ir daugiau, tai aptarnavimo kaina būna gan aktuali dedamoji renkantis automobilį. Teko matyti kaip renkasi automobilį važiavimui, o ne laikymui garaže, tai kuro sąnaudų skirtumas 1L/100km labai didelis, aptarnavimų intervalas taip pat labai svarbus faktorius. Atvažinėja su taip išsirinkta 3-5 metus ir keičia į naują. Mūsų perekūpai atsuka iki 100k ir parduoda kaip gerą. Paskui naujas sąvininkas stebisi ko tas variklis užlinko prie 150kkm..... |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 22, 19:22 |
|
|
|
Chulio rašo: |
Mari rašo: |
.................., kad gamintojai gamina tycia blogai kad dazniau automobilius pirktu.
,............... |
Ne visai taip, bet kažkas panašaus yra. Ne tai, kad tyčia blogai gamina, bet gamyboje taupo kiek įmanoma. Dabartiniai varikliai rezervo remontams (šlifavimui, tekinimui) neturi - sutaupyta metalo. Yra variklių kurie net neturi plieninių gilzių, vietoj jų kažkokia vienkartinė keramika ar kažkas tokio.
|
Šita "keramikos" technologija jau yra sena, sena ir senai naudojama sodo technikos varikliuose. Pradžioje buvo aliuminio cilindras "gilziuojamas" chromu, dabar Nikasil danga. Ir sodo technikoje tas pasiteisino, kad net niekam nebekyla minties grįžti prie špyžiaus/plieno cilindrų. Ar ta technologija yra pigesnė už spyžių/plieną, abejočiau. Norint nupirkti legendinio pjūklo, jau daugiau kaip 20 m. nebegaminamo, husqvarna 254xp originalų cilindrą su chromo padengimu, kainuoja apie 250. Analogai su Nikasil dangom pigesni.
Manau, kad tas pats padengimas taikomas ir automobilių varikliams.
Dabartiniai varikliai yra išlengvinti ne vien dėl žaliavų taupumo, o kad išgauti didesnę kuro ekonomiją, didesnę galią, dinamiką. Stūmokliai sutrumpinti, žiedai susiaurinti ...
Anksčiau iš kumščio dydžio metalo išgaudavo špygos galo galią, o dabar iš špygos galo metalo, išgauna kumščio dydžio galią ... apribotų tą galingumą iki tų galingumų, kurį turėjo pirmieji motorai, "uždraustų" mechanines pavarų dėžes ir suktųsi tie varikliai belekiek laiko. Chromo ar Nikasil dangos yra nepalyginamai didesnio resurso už plieninės gilzės, bėdos kitur, kad per plonas aliuminio blokas trūksta, arba padengimas atšoka ir variklis praktiškai neberemontuojamas.
Su Nikasil dangom yra ir daugiau niuansų. Chromas atsparesnis tuo atžvilgiu.
https://www.popularmechanics.com/cars/a6643/top-automotive-engineering-failures-jaguar-nikasil-v8/
https://issuu.com/howardwalker/docs/straight_six_september_2021_digi/s/13331480 |
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 23, 09:30 |
|
|
|
rammas rašo: |
...................... Norint nupirkti legendinio pjūklo, jau daugiau kaip 20 m. nebegaminamo, husqvarna 254xp originalų cilindrą su chromo padengimu, ............................ |
Nežinau kas per raidės "xp", bet kalbant apie "standartinę" 254 (na ta, kuri pakeitė 242 ir nuo ~94m buvo Lietuvos medkirčių svajonė), laikiau rankose jos originalų cilindrą ne vieną kartą - aliumas su plienine gilze. Čia dar tais laikais, kai tokių dalykų turguose nebuvo, benzopjūklų dalys keliaudavo per urėdijas.
rammas rašo: |
..........................
Anksčiau iš kumščio dydžio metalo išgaudavo špygos galo galią, o dabar iš špygos galo metalo, išgauna kumščio dydžio galią ... ........................ |
Na jei lyginant vienodus variklius (darbinis tūris ir turbo arba ne turbo) tai per paskutinius 40 metų tikrai jokių stebuklų neįvyko. Čia kalbant apie galingumą.
Kuro suvartojimas - taip. Kompai, tikslesni purkštukai ir visos kitos technologijos kuro suvartojimą sumažino stipriai. |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 23, 11:46 |
|
|
|
Chulio rašo: |
rammas rašo: |
...................... Norint nupirkti legendinio pjūklo, jau daugiau kaip 20 m. nebegaminamo, husqvarna 254xp originalų cilindrą su chromo padengimu, ............................ |
Nežinau kas per raidės "xp", bet kalbant apie "standartinę" 254 (na ta, kuri pakeitė 242 ir nuo ~94m buvo Lietuvos medkirčių svajonė), laikiau rankose jos originalų cilindrą ne vieną kartą - aliumas su plienine gilze. Čia dar tais laikais, kai tokių dalykų turguose nebuvo, benzopjūklų dalys keliaudavo per urėdijas. |
Nežinau, ką tamsta rankoje laikei, gal jau kokio kulibino "restauraciją" bet ir 242 rašo CYLINDER TYPE:
Aluminum with chrome plated bore
Su Nikasil pradėta eksperimentuoti 70-taisaias, o chromavimas jau buvo iki Nikasil. Abejoju ar aplamai husqvarna gamino pjūklams cilindrus su plieno gilze.
254 ir 254xp cilindrai pigus ir brangus, Skirtumas tarp jų virš 200 pinigų. Brangiam cilindrui parašyta, kad su chromu, o apie pigesnį nieko. Jei kitaicai Nikasil dangą būtų dengę, būtų užrašyta, o dabar nieko. Tai tas pigesnis gal iš balioniuko gilziuotas, ar su plieno gilze. Kažkaip net įdomu pasidarė. |
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 23, 12:52 |
|
|
|
Chulio rašo: |
rammas rašo: |
..........................
Anksčiau iš kumščio dydžio metalo išgaudavo špygos galo galią, o dabar iš špygos galo metalo, išgauna kumščio dydžio galią ... ........................ |
Na jei lyginant vienodus variklius (darbinis tūris ir turbo arba ne turbo) tai per paskutinius 40 metų tikrai jokių stebuklų neįvyko. Čia kalbant apie galingumą.
Kuro suvartojimas - taip. Kompai, tikslesni purkštukai ir visos kitos technologijos kuro suvartojimą sumažino stipriai. |
Aš ir nelyginu vienodo litražo, nieko nerašau apie litražą, kalbu apie kitą dalyką, metalo kiekį varikliui ir išgaunamą galią.
Imkim seną 1,6 litro benzininį atmosferinį, jo galingumas buvo kažkur apie 50-60 kW. O dabar tam pačiam tūriui sutrumpino, išlengvino stūmoklius, susiaurino žiedus, susiaurino visus alkūninio veleno kaklus ir dar užmaukšlino turbiną ir išspaudė virš 100 kW, vienas iš pvz. visokie ecoboost. Tai jei tų variklių galią apriboti, bei sujungti su automatine pavarų dėže, kad per arimus su trečia pavara nevažinėtų, suktųsi tie varikliai taip pat su laaabai dideliu resursu. |
|
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 23, 17:39 |
|
|
|
rammas rašo: |
Chulio rašo: |
rammas rašo: |
..........................
Anksčiau iš kumščio dydžio metalo išgaudavo špygos galo galią, o dabar iš špygos galo metalo, išgauna kumščio dydžio galią ... ........................ |
Na jei lyginant vienodus variklius (darbinis tūris ir turbo arba ne turbo) tai per paskutinius 40 metų tikrai jokių stebuklų neįvyko. Čia kalbant apie galingumą.
Kuro suvartojimas - taip. Kompai, tikslesni purkštukai ir visos kitos technologijos kuro suvartojimą sumažino stipriai. |
Aš ir nelyginu vienodo litražo, nieko nerašau apie litražą, kalbu apie kitą dalyką, metalo kiekį varikliui ir išgaunamą galią.
Imkim seną 1,6 litro benzininį atmosferinį, jo galingumas buvo kažkur apie 50-60 kW. O dabar tam pačiam tūriui sutrumpino, išlengvino stūmoklius, susiaurino žiedus, susiaurino visus alkūninio veleno kaklus ir dar užmaukšlino turbiną ir išspaudė virš 100 kW, vienas iš pvz. visokie ecoboost. Tai jei tų variklių galią apriboti, bei sujungti su automatine pavarų dėže, kad per arimus su trečia pavara nevažinėtų, suktųsi tie varikliai taip pat su laaabai dideliu resursu. |
Gelezies kiekis su galia nieko bendro neturi, emse konstrukciniai pakitimai. Ipurskimo vien sistemos kaip viska pakeite.
Del patikimumo, turiu 2017m auto su 1.4 turbo benzu, 110kw. Turbina kumscio dydzio, varikli i cemodana turbut isideti gali. Nuvaziavau 150k km, aptarnavimai pagal gamintoja, kas 30k nu ir vaziuoja. Pasieksiu 200k reikes atsikratyti.
Atksciau turejau audi a4 b7 kebule 3l TDI, pacipuota iki 200kw, aisku quattro. Gera masina buvo, kol ant 500k km ridos (taip, nuvaziavo puse lemono ta masina) dingo tepalo slegis, uzsidege skydelyje lemputes, sustojus saugioje vietoje (uzmiestis)- apacia variklio jau kaleno, masina i savartyna.
Esu ir uzkales 2010m~ volvo v50 su 2l dyzeliu, apie 110kw buvo ar pan. Tai ten ta adblue sistema sugedo, EGR uzstrigo, padave kazkaip kuro i tepimo sistema, pakliuvo tepalas su kuru i degimo kamera, nu ir sukosi variklis istraukus rakteli- linke svaistikliai.
Po tokiu pasivazineju ant tralo daugiau dyzeliu nebeperku |
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 23, 18:20 |
|
|
|
Ibanez rašo: |
Del patikimumo, turiu 2017m auto su 1.4 turbo benzu, 110kw. Turbina kumscio dydzio, varikli i cemodana turbut isideti gali. Nuvaziavau 150k km, aptarnavimai pagal gamintoja, kas 30k nu ir vaziuoja. Pasieksiu 200k reikes atsikratyti.
|
Geriau parašyk, kaip važinėji, kaip pensininkas, ar mini tapkę negailėdamas, to čemodaniuko konstrukciniai elementai sukasi ties savo egzistencine riba. |
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 24, 09:25 |
|
|
|
Ibanez rašo: |
..................
Esu ir uzkales 2010m~ volvo v50 su 2l dyzeliu, apie 110kw buvo ar pan. Tai ten ta adblue sistema sugedo.......................... |
Linksmuolis AdBlue pas ji matai 2010 metu Volvoje buvo |
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 24, 17:57 |
|
|
|
Vidmantas 2 rašo: |
Ibanez rašo: |
..................
Esu ir uzkales 2010m~ volvo v50 su 2l dyzeliu, apie 110kw buvo ar pan. Tai ten ta adblue sistema sugedo.......................... |
Linksmuolis AdBlue pas ji matai 2010 metu Volvoje buvo |
Gali pasijuokti is saves, nuo 2004m euro 4 volvo s40/V50/C30 su "FUEL ADDITIVE" aka adblue |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 25, 03:38 |
|
|
|
rammas rašo: |
Bet vis tiek, iš pakampių lenda ynžynyeros-pagerintojai ir varo bendrais savo vamzdinio akiračio supratimais. Nei žino kaip tas automobilio variklis buvo konstruojamas, koks alyvos temperatūrinis rėžimas, gal variklis turi alyvos aušintuvą ... alyva ne tik tepimo funkcija atlieka, bet ir aušinimo. Šita variklio detalė bene labiausiai niokoja alyvą. Tiksliau pasakius suniokoja tai kas ištirpinama mineralinės alyvos bazėje. "Atrabotkėje" alyvos bazė išlieka nepakitusi tik užteršta degimo produktų, bei tų sunaudotų, suniokotų, alyvos bazės "papildų". Atrabotkės perdirbimas - išseperuoja bazinę alyvą ir toliau naudoja gamybai ...
Gal užteks bulkučių kepėjų pasakų, kad visiems kepiniams iškepti, reikalingas toks pats kepimo laikas, riebalų kiekis ... |
tu va ir esi toks pakampinis "ynžynyeras-pagerintojas", kur tipo meldiesi "priedu magiskajai sventajai" galiai surasei tokia daugmaz "tiesa" - bet nesuvoki fakto, kad ausinimui skirta aplamai nepriklausoma sistema. ir tepalo pagrindine ir is esmes vienintele funkcija yra visu pirma tepti. ir ten svarbiau ne ausinamosios savybes, o temperaturinis rezimas - prie kurio tepalas tiesiog dirba savo pagrindine funkcija - tepa (slidina pavirsius, jei aiskint kad tu suprastum) tiek daug smulkmenu prisirankiojus ir tiek terminu "isisavinus" ir pateikt viska atbulai - cia reikia sugebet... topas
ir tas terminas "alyvos baze" - kurio tu nesuvoki net prasmes - cia yra esme
as tau galiu pasakyt kad net ir "baze" yra sugadinama. nes dabartiniai varikliu rezimai yra sunkesni. del to ir atsirado sintetiniai tepalai. kas tereiskia is esmes tik junginio grynumo padidejima ar tiesiog kitoki chemini jungini, kurio nera naturaliai gamtoje. ir negalima pigiai gaut tiesiog pafiltravus ar padistiliavus kokia naftos frakcija. kad paskui papilstyt i bakelius ir stumdyt tarpuvartese.
dideles naftos kompanijos ta gali, nes kai labai didelius kiekius perdirba - net ir kelias molekules isgaudo ir sukaupia didelius kiekius proceso eigoje. ir jie nesintetina. o tiesiog issigrynina negaminami. ir sita kilme ir yra - "mineraliniai". o kiti rimti tepalu gamintojai tiesiog sintetina - specializuojasi. butent ta "baze". ar net ir is tepalu perdirbimo susirankioja - bet cia jau treciarusiai - skiedejai taip sakant. (nu kaip yra ir ant smirdincio kepimo aliejaus visokie glusai "ekologiskiausia ir ekonomiskiausia" "biodyzeli" gaminasi). o va "priedais" ir uzsiima visokie konkretus sudo malejai... sventasis tepalu "kureju" gralis. isivaizduoja kad kokio smelio ar metalo milteliu pripylus - uzsipildys "bazes" kazkokios neigiamosios savybes ar kokios rugsties pripylus, kuri sutirpina "nesvarumus tepale" varikliai pasiekia kosminiu technologiju lygmeni...
Ibanez rašo: |
Po tokiu pasivazineju ant tralo daugiau dyzeliu nebeperku |
man ir benzas uzsilankste
su dyzeliais yra gerumas tame - kad juos daug kas remontuoja. ir keicia net variklius. gerumas butent tame - kad gaunama ir padaroma greit. tu tiesiog kontaktu neturi. moki tiesiog uz masinos vaziuojamumo bukle.
o benzai reciau byra variklis, bet jei subyra - pz - nerasi kas uzsiims o jei rasi - permokesi nes visi dyzelius tvarko. ir tipo - "netrukdyk" cia sudais kazkokiais
dyzeline masina sau reikia rinktis pagal variklio modeli. yra kur lengvai remontuojasi butent vartiklis. ir ju daug prigaminta -to varianto varikliu. jei devetas imi, kaip visi normalus lietuviai - tai va toki reikia imt. nes variklis - keiciama dalis. tas regitros debilizmas, kaip buvo prie ruskeliu ir konservu - kai varikli numeravo - baigesi.
ir daba belike tik visokiu vatiniu ir konservu debilizmai su TA.
as manau elektromobiliai galutinai pakeis padeti naudotu masinu pirkime, valdyme ir vazinejime - nes variklis ten isvis treciaeiles reiksmes detale. ir ten galima visokiu invalidkiu prigamint kruvomis jau daba panikoje net su paspirtukais visokiais... nes visa korupcine "kontroliavimo-parazitavimo" sistema baigia isderint. o kai tai ivyks - pageres padetis su remontuojamumu. arba pasidarys masina ant tiek pigi, kad nebus problemos keist ja kas kelis menesius.
masina vakaruose realiai yra PIGU turet ir ja naudotis. BRANGU tik pas vatnykus, kurie renkasi tokius pacius vatnykus i valdzias. ir ne dyzeliu sudetingume ar gamintoju "samoksluose" cia problema.
varikliai aplamai paskutiniu metu uzsilanksto velgi del politikeliu kaltes - kad tuos visokius biopriedus kisa i degalus. su savo "privalomai". mes gi "pirmaujam" - kas is esmes tereiskia - kad masiskai kysininkauja partiju lygmeniu. o vatnykai renka tokius toliau o tokiems troliams kaip rammas net makaronai ant tiek prilipinti - kad net bando cia tepalu kulta ikist uz gryna piniga...
-----
tept tikrai reikia bet tai nera sudetingas procesas.
kas liecia nesiojamus irankius su benzininiais varikliais - prie ko cia dyzeliai aplamai? turit kazkokia legendine dyzeline husqvarna?
man irankis turi pjaut, but patogus ir pigus. o ne jo variklis but neuzmusamas. benzininiai pvz smirda ir purtosi. tas kuras - kai apsipili sakykim rankas uzpylinedamas bakeli - slykstus ir smirda irgi. skiedimas tepalu - visokius rammu kovos - "kurios firmos tepalas geresnis - nes su kosminiais priedais ufonautisko lygio" ir pan... kai tokie "specai" uzsiperka praturtinto benzo su net kokiu 10-15% "bioetilenu" kokiu. ir pradeda cia kliedet apie 2-5% sudedamosios dalies, dedamos del tepimo ausinamasias savybes, kurias nulemia kazkokie hight-tech patentuoti junginiai, is visokiais koduotu brendiniu bakeliu - junginai iki 0,5% nuo "mineralines bazes" - nu tai tikrai idomi logine minties seka, kur krypsta sita diskusija... |
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 25, 11:32 |
|
|
|
Zamolski, alio, o kur dingo stambiamolekuliniai ir smulkiamolekuliniai tavo tepalai? Užmiršai paminėti?
zamolskis rašo: |
as tau galiu pasakyt kad net ir "baze" yra sugadinama. nes dabartiniai varikliu rezimai yra sunkesni. del to ir atsirado sintetiniai tepalai. kas tereiskia is esmes tik junginio grynumo padidejima ar tiesiog kitoki chemini jungini, kurio nera naturaliai gamtoje. |
Sintetinės alyvos yra sukurtos ne varikliams, o specialiai za'mulkiams.
Visiškai sintetinės arba 100%-tinės lyvos 2T varikliams.
https://motoday.lt/motul-710-2t-1l-lt-lt.html
Kurios viena iš bazių, minelinis "šmyras", nuo dešimtadalio iki ketvirčio:
10-25% Group 1 oil (CAS 64742-46-7)
https://motoday.lt/motorex-power-synt-2t-1l-lt-lt.html
Nuo ketvirčio iki pusės sudaro žemiausios rūšies mineralinis "šmyras":
25-50% group 1 oil (CAS 64742-47-
Galvoju, kad bus lygiai tokia pat analogija ir su automobilinėmis alyvomis. Pigi sintetinė alyva bus 1-2 grupės bazių mišinys, iki reikiamo klampumo praskiestas ketvirtos grupės sintetika - PAO ir nei jokių dilimą mažinančių priedų, nei 5 grupės esterių, nerasi.
Paprastai, kaip tik pirkėjas Zamolskis taip ir orientacija, jei pirmasis alyvos klampumo skaičius 5 (pvz 5W40), tai tokiam pirkėjui jau 100%-tinė sintetika.
Na, o jei bazė 3-čios grupės - hidrokrekingas, plius 5-tos grupės esteriai, tai tokios alyvos kaniukas kainuos beveik dvigubai ... vargu ar Zamolskis už tai mokės.
Užtat benzopielai man ir patinka shell advance ultra 2T. Čysta trečia grupė, puikiai tepa, kadangi mineralinė, tai puikiai sudega ir dėl to, kad gerai išvalyta, švariai sudega, nepalikdama nuodegų. Nieko daugiau varikliui ir nereikia. |
|
|
|
|
|
|
Kodel dyzelinis variklis su amzium tampa vis garsesnis? |
Parašytas: 2023 01 26, 00:19 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
.......... pasidarys masina ant tiek pigi, kad nebus problemos keist ja kas kelis menesius................ |
iš kokio Marso tu atskridai, pažiūrėk kas jau dabar su naujų mašinų kainom darosi, taburetė su keturiais ratais jau kainuoja, kiek nesenai kainavo normalus vidutinės klasės auto |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|