|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 06 04, 01:15. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Projektas su hdd varikliu.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 14:25 |
|
|
|
Digix rašo: |
circuit rašo: |
Digix rašo: |
100w tai jau greitis pakankamas uzsimusti su tuo dviraciu.
normaliu greiciu minant kojomis bus tik 60W ar net maziau. |
:-)))))) Iš kur čia tokios genialios mintys dabar?
Visų pirma, vidutiniškas dviratininkas (nekalbu apie bobutes) trumpalaikiais pikais gali minti iki ~700W galia. Ilgais laiko tarpais - ~300W. Čia kalbu apie eilinius mėgėjus, o ne profecionalius sportininkus. |
matvai?
manau ne, 60w yra normalus galingumas kuri glima minti neribota laika.
300w tai beveik maksimumas kuri gali netreniruotas žmogus išduoti bent jau keleta minuciu. abejoju kad sugebetum minti 300w galingumu daugiau nei 10 min net jei labai geros fizines formos esi.
sita as skaiciau internete ir pats patikrinau asmeniškai ant treniruoklio. |
Aha, matyt skirtinguose internetuose skaitėm.. O matavimas tai elementarus: matuoju dviračio variklio srovę ir įtampą. Bėgėjimosi metu variklis ima iki 700W ir tai trunka ~10s. Su paprastu minamu dviračiu tokį greitį pasiekiu per praktiškai tą patį laiko tarpą. Iš čia galime daryti išvadą, kad mano trumpalaikė minimo galia siekia 700W.
Įsibėgėjus ir pagrinde galinėjantis tik su trintimi, variklis ima ~500W, greitis 40km/h. Aš galiu ilgą laiko tarpą (valanda) per daug nenuvargdamas palaikyti ~35km/h greitį. Ką tai reiškia?
O toks dalykas, kaip "neribotas minimo laikas" iš vis neegzistuoja. Žmogus minimo energijos iš oro neima - jam reikia pavalgyti. Kuo kaloringesnis maistas, tuo ilgiau gali važiuoti.
Digix rašo: |
Citata: |
Visų antra, kokį greitį tu laikai tokiu, prie kurio galima užsimušti? Žinoma, ir einant galima pargriūti ir trenktis su galva į akmenį.
100W dviračiui - juokingai mažas skaičius. Su 500W varikliu aš įsibėgėju tik iki 45km/h (lygioj vietoj, be stipraus vėjo). Tai ką veikti su 100W? Bus koks 15km/h, ne daugiau. Bobutė bėgdama paskui troleibusą tokį dviratį aplenks. |
nu 45km/h tai manau jau beveik mirtina, kai važiuoji be jokiu apsaugu. jei trenksiesi i koki zmogu tai bent jau kaulus sulaužysi jam ar sau.
15km/h yra pilnai pakankamas greitis vazineti mieste. o su 100w tai pilnai patempsi iki kokiu 25-30km/h
perdaug pervertini bobutes. |
Na dar pasakyk, kad pats važinėji 15km/h.. Mano vidutinis greitis su paprastu minamu dviračiu mieste būna ~25-30km/h. Tai ką veikti su tokiu varikliu? Nebent turguj sukinėtis.. Bet ir tai galios/svorio santykis yra ant tiek juokingai mažas, kad užknistų kitus eismo dalyvius laukti kol pajudėsi.
Kaimynas pardavinėja gamyklinius dviračius su 250W BLDC varikliais. Max greitis - 30km/h. Taigi, su 100W viršyti 20km/h ribą būtų labai gerai. Aš kalbu apie praktinį važiavimą su padangų ir oro trintimi, o ne kokį nors teorinį.
Digix rašo: |
Citata: |
Pavyzdys - draugas kadaise su dviračiu (savo jėgom, be variklio) griuvo važiuodamas 75km/h. Slysdamas šonu tėškėsi į bardiūrą ir palindo po stovinčio golfo priekiu. Na ir ką? Nusibrozdino kelį ir alkūnę, ir dar sugebėjo parvažiuoti namo, už 10km. Tik va pedalus, šakę ir ratus reikėjo keisti. |
tai va kad ji nesitrenke niekur, isvaizduok kas butu nutike jei kaktomuša i koki pestiji butu atsitrenkęs? is smegenu butu tik manu kose likusi
jei tik nugriūni ant žemes tai tu nors ant 300km/h vaziuok nieko daugiau nei nubrozdinimas nenutiks |
Tai ir sakau - galima ir einant nugriuvus užsimušt, tik gerai užtaikyt reikia. O griuvus 300hm/h lygumoj - taip nusibrozdintum, kad tik ausys liktų.
Jei tau pakanka 15km/h - labai nuostabu. Tačiau man ir 45km/h nepakanka. |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 14:48 |
|
|
|
na circuit tu tikrai neralios fizines formos
siaip siulyciau isbandyti ciut gersni matavimo buda
eini i porto kluba (pvz Victoriagym trinapolio g. tikrai tokia galimybe yra), sedi ant dviracio treniruoklio ten daznai buna galimybe nustatyti watus na uzsidel keik leiks maks ir bandyk sukti
siaip jau pasivazineju dviraciu ir neskaitau, kad esu blogos fiz formos, bet ilgalaikis (>30min) 160W sukimas jau sakyciau riba netausojant saves..
250W jau tik keliasdezimt sekundziu dorai teistempiu ir tt
o matuodamas variklio suvartojama galia ir isgaunamsu greicius ir laikus tai ... |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 16:06 |
|
|
|
as palaikau circuit nuomone, budamas dar kokiu 15 metu labai daug domejausi biotransportu, perskaiciau nemazai knygu ta tema, ir gaila neturejau priemoniu ir galimybiu dar tais laikais kazka pagaminti, tiksliai is perskaitytu knygu pamenu kad paprastas netreniruotas mirtingasis ilga laika gali isminti apie 300W, sportininkas apie 500w, turiu du pirktus gamyklinius elektrinius paspirtukus, vienas 100W galios varikliu kitas 250W, tas 100W su 80kg vairuotoju geru keliu vos vos isibegeja iki kokiu 10km/h, 250w paspirtukas pakankamai neblogai isibegeja iki 20km/h, su greitesniu perdavimu manau isibegetu iki kokiu 25-30km/h bet labai vangiai, o i siektiek statesnius kalnus visai neuzliptu, kaip palyginimui vaziavau su zmona i parduotuve ji su 250W paspirtuku as su dviraciu ir galiu pasakyti kad musu vidutinis greitis bei vaziavimo tempas buvo beveik vienodas, tik tiek kad noredamas as ja nesunkiai galedavau aplenkti. Reiks pamatuot to 250w paspirtuko sanaudas realiomis salygomis o ne minant padalus ore kaip kokiam sporto centre. |
|
Paskutinį kartą redagavo Mirtingasis, 2009 03 29, 16:39. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 16:29 |
|
|
|
siaip butu visiems aiskiau jei temos savininkas paaiskintu kas per masinele ir kokiu tikslu ji naudojama, is patirties kalbant dedant neodymio magnetus i varikli krenta variklio sukiai, kuo stipresni magnetai tuo bus mazesni variklio sukiai, gal teko girdeti apie kintamo magnetinio lauko varikli, konstrukcinis to variklio ipatumas tas kad norint padidinti variklio apsisukimus pastovus magnetai yra atitraukiami tolyn nuo apviju, mazejant magnetiniui laukui variklio apsisukimai kyla nors itampa nesikeicia, ir siaip kam tokie zaidimai su CDR varikliu kad ir taip tokio galingumo nebrangiu varikliu pasirinkimas ne toks jau mazas. |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 16:36 |
|
|
|
AndriuZ rašo: |
na circuit tu tikrai neralios fizines formos ;)
siaip siulyciau isbandyti ciut gersni matavimo buda :)
eini i porto kluba (pvz Victoriagym trinapolio g. tikrai tokia galimybe yra), sedi ant dviracio treniruoklio ten daznai buna galimybe nustatyti watus ;) na uzsidel keik leiks maks ir bandyk sukti
siaip jau pasivazineju dviraciu ir neskaitau, kad esu blogos fiz formos, bet ilgalaikis (>30min) 160W sukimas jau sakyciau riba netausojant saves..
250W jau tik keliasdezimt sekundziu dorai teistempiu ir tt
o matuodamas variklio suvartojama galia ir isgaunamsu greicius ir laikus tai ... |
Pripažinsiu, kad sporto salėje niekada dviračio nemyniau ir nelabai nutuokiu kokius jis ten kaičius rašo. Realybė yra tokia, kad sporto salė nuo praktinio, TIKRO važiavimo labai skiriasi. Visų pirma, treniruoklis labai neigiamai veikia psichiškai, t.y. monotonija. Važiuodamas gatve dviratininkas gali turėti daug stimulų "paspausti". Pvz, kad spėt pralėkti per žalią, arba kad aplenkti troleibusą.
Kaip Mirtingasis sakė, realybėje tie skaičiai labai skiriasi.
Bet mes, rodos, ir kalbame apie praktinį variklio taikymą, ar ne? t.y. Įskaičiuojant visus nuostolius, trintį. |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 16:54 |
|
|
|
Jo, idomu kad tikrai internete tie duomenys gana stipriai skiriasi. bet reikia nepamirsti kad raumenu NK labai menkas.
taip kad rezultatas tikrai netoks jau geras. circuit tu tikrai atsiseks ant treniruoklio kuris rodo ta galinguma ir pasimatuok normaliai. o ne pagal tai koks pas tave variklis iskaitant visa ta trinti ir kitur daykus. speju kad tavo sistema pasirodys labai netobula kad tiek naudoja
nelabai suprantu kodėl jau tau sporto sale taip skiriasi nuo realybes.
del CDR tai mazai kas gincysis kad nepraktiskas dalykas, bet projektas idomus nebent kaip demonstracine versija jog cdrom varikliukas sugeba dvirati varyti kazkur 20km/h greiciu pats aisku kaisdamas ir sukdamasis 60krpm greiciu. negana to dar prie to varikliuko reikes didesnio uz ji pati redukroriaus, ir visos sistemos resursas bus mazas, nes sudils viskas nuo tokio greicio
be to variklis tai nelabai svarbu bet kokiu atveju, jis menka problema, galima pasigaminti arba nusipirkti, o va akumuliatorius tai jau kitas dalykas |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 17:03 |
|
|
|
na tai vat dar didesne priezastis nueiti viena karta
siaip del daugumos punktu sutinku su jumi, del linksmumo ir tt. vasaros sezonu pats vazineju dviraciu i darba
o treniruokliai manau rodo daugiau maziau tiesa, del sportkininko vystymo vatu |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 17:06 |
|
|
|
Mirtingasis rašo: |
siaip butu visiems aiskiau jei temos savininkas paaiskintu kas per masinele ir kokiu tikslu ji naudojama, is patirties kalbant dedant neodymio magnetus i varikli krenta variklio sukiai, kuo stipresni magnetai tuo bus mazesni variklio sukiai, gal teko girdeti apie kintamo magnetinio lauko varikli, konstrukcinis to variklio ipatumas tas kad norint padidinti variklio apsisukimus pastovus magnetai yra atitraukiami tolyn nuo apviju, mazejant magnetiniui laukui variklio apsisukimai kyla nors itampa nesikeicia, ir siaip kam tokie zaidimai su CDR varikliu kad ir taip tokio galingumo nebrangiu varikliu pasirinkimas ne toks jau mazas. |
nu tavo zinios apie variklius tai tikrai geros
turbut gretai pdarysi atradima kad padavus didesne įtampa variklis greciau sukasi O gal jau toki padarei
viskas ka tu cia sakai yra labai elementari teorija
jei sudejus neoimio magnetus krenta apsisukimai galima suvynioti maziau apviju is storesnes vielos arba paduoti didesne itampa. abiem atvejais padides galingumas.
zinoma jei tik sudesi magnetus ir viskas tai nebus jokios naudos tik kad leciau variklis suksis.
ir tas variklis apie kuri girdejai vadinamas kintamos magnetines varzos varikiu o ne kintamo magnetinio lauko.
jame niekas magnetu nestumdo, bet ju isvis nera. tas variklis dirba maždaug tokiu principu kaip rele. |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 19:42 |
|
|
|
Digix nesuprantu kodel kandziojiesi
jei tai ka sakau butu ne tiesa tada as nieko pries bet, tu pasakai ta pati tik kitaip, as nekalbejau apie viju pervyniojima o apibudinau kas nutinka sudejus stipresnius arba neodymio magnetus, o kaip ir ka darysi toliau tai visai kita kalba, galiu tave pradeti kritikuoti kad galima is viso varikli beveik is pagrindu perdaryti, didinti poliu skaiciu, gal net sujungti du CDR variklius i viena, ir pasijuokti tipo kad tavo zinios juokingos, zinau kad taip nera, todel siulyciau gerbti vieni kitus, brolis turi nuoroda variklio apie kuri kalbejau ir pats galesi isitikinti kad tame variante kur snekejau butent magnetai yra stumdomi, veliau prikabinsiu nuoroda. |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 19:44 |
|
|
|
Na ir be reikalo jūs čia pasiginčyjote. Yra surinkti duomenys, vadinasi žmogaus fizika, ten rašoma, kad vidutinė ilgai dirbančio vidutinio žmogaus išvystoma galia yra 75 vatai. Trumpalaikė- iki 750W. Visur skaičiavimuose tas dalykas tinka, na, elektriniam dviračiui derėtu šiuo atveju atsižvelgti ir į jo NK. Dar ir į tai, kad didėjant greičiui, oro pasipriešinimas didėja kvadratu. |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 19:48 |
|
|
|
Mirtingasis rašo: |
Digix nesuprantu kodel kandziojiesi
jei tai ka sakau butu ne tiesa tada as nieko pries bet, tu pasakai ta pati tik kitaip, as nekalbejau apie viju pervyniojima o apibudinau kas nutinka sudejus stipresnius arba neodymio magnetus, o kaip ir ka darysi toliau tai visai kita kalba, galiu tave pradeti kritikuoti kad galima is viso varikli beveik is pagrindu perdaryti, didinti poliu skaiciu, gal net sujungti du CDR variklius i viena, ir pasijuokti tipo kad tavo zinios juokingos, zinau kad taip nera, todel siulyciau gerbti vieni kitus, brolis turi nuoroda variklio apie kuri kalbejau ir pats galesi isitikinti kad tame variante kur snekejau butent magnetai yra stumdomi, veliau prikabinsiu nuoroda. |
nu neisizeisk taip, baisai tik kad toki menknieki kaip baisu atradimas paskelbei. lyg tai butu neįsprendžiama problema.
tiesiog su varikliais viskas labai labai paprasta. ten jokiu dideliu ziniu ir nereikia.
nu del to variklio stumdomais magnetais, gal koks neismanelis ir sugalvojo, visokiu buna. Bet tai nesamone, nes toki rezultata galima padaryti daug lengviau.
tiesiog faktas kad variklis yra toks paprastas ir gerai zinomas dalykas jog tu nieko naujo nesirasi niekada. |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 20:52 |
|
|
|
sudejus stiprius magnetus kad ir nelabai daug bet kris variklio sukiai, kiek man teko testuotis apie 15%, o tai siuo atveju manau yra naudinga, kaip pats minejai dideli sukiai siuo atveju gerokai mazina ilgaamziskuma.
dalinuosi info kuria zinau ir jokiu cia isradimu nedestau, zmogus klausia kaip patobulinti varikli tai as ir pasakoju niuansus nes manau kad jis tikrai zino ne viska, kaip ir siaip paemus mes visi, todel butu smagu kad viska ka pasakau priimtum ne kaip kokio tai isradimo apibudinima o tiesiog kaip nuosirdzius patarimus, nes tikiuosi kai man ko reiks kiti pasielgs taip pat.
jei siaip idomu, tas variklis apie kuri kalbejau pagamintas tikrai profesionaliai ne garazo gamybos, ir man jis kaip tokios konstrukcijos paliko sioki toki ispudi, kai susisieksiu su broliu imesiu nuoroda vien del idomumo, jei kam cia is viso idomu |
|
|
|
|
|
|
Projektas su hdd varikliu. |
Parašytas: 2009 03 29, 21:05 |
|
|
|
Mirtingasis rašo: |
jei siaip idomu, tas variklis apie kuri kalbejau pagamintas tikrai profesionaliai ne garazo gamybos, ir man jis kaip tokios konstrukcijos paliko sioki toki ispudi, kai susisieksiu su broliu imesiu nuoroda vien del idomumo, jei kam cia is viso idomu |
nebutinai profesionalai daro taip kaip reikia. pasitaiko nieko neismananciu profesionalu.
nors pasiziureti zinoma idomu
padaryti galima labai daug ka, bet tinkamas produktas yra tik tas kuris optimalus kainos ir kokybes poziuriu |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|